Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oil pressure 2.0t fsi bwe 2006r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent a4b7 2.0tfsi BWE
wyskoczylo oil pressure. 
Raz na cieplym. Raz na zimnym.
Cisnienie sprawdzone na cieplym 2.5b.
Czujnik wymieniony.

Czyms powinienem sie zainteresowac? Jakies zabiegi.przeprowadzic? Prosil bym o konkretne porady

Opublikowano

Mi jak takie wyskoczylo po raz trzeci to musialem wymienic silnik

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja bym sprawdzil pompe oleju

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A jak wyglądała miska i smok? Miałem to samo w tym silniku i roczniku. Był syf w misce i smok zalepiony. Po wyczyszczeniu wszystkiego już prawie 4 lata chodzi bez problemów.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
5 minut temu, palet napisał:

A jak wyglądała miska i smok? Miałem to samo w tym silniku i roczniku. Był syf w misce i smok zalepiony. Po wyczyszczeniu wszystkiego już prawie 4 lata chodzi bez problemów.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

Smok i micha beda czyszczone w tym.miesiacu jeszcze. Od kupna nie sprawdzalem wiec podejrzewam ze nigdy nikt tam nie zagladal.

 

Doszly mnie sluchy ze rozrzad trzeba sciagac. Czy to prawda?

Opublikowano

Czujnik cisnienia wymieniony.

Smok.i micha czyste... Jakies inne pomysly? Czy czeka mnie wymiana.pompy? Jakie ewentualne.koszta?

Opublikowano

Dwa posty niżej masz temat o tym. Ja u siebie też czyściłem i nie pomogło, w tych silnikach wadą jest moduł wałków wyrównoważających z pompą. Sprawdzałeś czy wałki nie mają luzu u mnie był? Mi na rozgrzanym ciśnienie spadało poniżej bara na zimno było ok. Wjechała pompa od 1.8T a wałki poszły na złom. Auto śmiga doskonale,zero dodatkowych wibracji. Mnie swap wyszedł jakies 600zł Pompa Pierburg napinacz łańcuszek INA reszta gratów z ASO kilka śrubek, uspokajacz fali olejowej, smok do pompy, oraz kółko na wał korbowy,+ olej filtr i dirko do miski Ale robiłem wszystko sam a w aso brałem na zniżkach po bandzie. 

Opublikowano

Okey. A moglbym cie prosic o numery czesci na swap pompy?

Opublikowano

1 KOLO WALU KORBOWEGO - 06A105209

3 SRUBA - N90704007

2 SRUBA - N90945002

1 NAPINACZ - 06A115130

1 POMPA OLEJOWA - 06A115105B

1 PIERSCIEN USZCZELNIAJACY - N0282222

1 LANCUCH - 06A115125

1 ELEMENT BLOKU - 06B103623P

1 PRZEWOD SSACY - 06B115251

 

Wszystko znajdziesz w temacie na forum 

 

Opublikowano

Odswieze bo dalej walcze.

 

Pompa na stole.

Brak luzow na walkach brak rys. 

Troche szlamu i przycinajacy sie zaworek (zwrotny?)

 

Czy ten zaworek moze byc przyczyna gubienia cisnienia czy szukac przyczyny gdzie indziej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...