karol3390 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Pacjent a4b7 2.0tfsi BWE wyskoczylo oil pressure. Raz na cieplym. Raz na zimnym. Cisnienie sprawdzone na cieplym 2.5b. Czujnik wymieniony. Czyms powinienem sie zainteresowac? Jakies zabiegi.przeprowadzic? Prosil bym o konkretne porady
Piotrek Antrim Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Mi jak takie wyskoczylo po raz trzeci to musialem wymienic silnikWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Piotrek Antrim Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Ja bym sprawdzil pompe olejuWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
palet Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 A jak wyglądała miska i smok? Miałem to samo w tym silniku i roczniku. Był syf w misce i smok zalepiony. Po wyczyszczeniu wszystkiego już prawie 4 lata chodzi bez problemów. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
karol3390 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2018 5 minut temu, palet napisał: A jak wyglądała miska i smok? Miałem to samo w tym silniku i roczniku. Był syf w misce i smok zalepiony. Po wyczyszczeniu wszystkiego już prawie 4 lata chodzi bez problemów. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Smok i micha beda czyszczone w tym.miesiacu jeszcze. Od kupna nie sprawdzalem wiec podejrzewam ze nigdy nikt tam nie zagladal. Doszly mnie sluchy ze rozrzad trzeba sciagac. Czy to prawda?
karol3390 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Czujnik cisnienia wymieniony. Smok.i micha czyste... Jakies inne pomysly? Czy czeka mnie wymiana.pompy? Jakie ewentualne.koszta?
lukaszlsw Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Dwa posty niżej masz temat o tym. Ja u siebie też czyściłem i nie pomogło, w tych silnikach wadą jest moduł wałków wyrównoważających z pompą. Sprawdzałeś czy wałki nie mają luzu u mnie był? Mi na rozgrzanym ciśnienie spadało poniżej bara na zimno było ok. Wjechała pompa od 1.8T a wałki poszły na złom. Auto śmiga doskonale,zero dodatkowych wibracji. Mnie swap wyszedł jakies 600zł Pompa Pierburg napinacz łańcuszek INA reszta gratów z ASO kilka śrubek, uspokajacz fali olejowej, smok do pompy, oraz kółko na wał korbowy,+ olej filtr i dirko do miski Ale robiłem wszystko sam a w aso brałem na zniżkach po bandzie.
karol3390 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Okey. A moglbym cie prosic o numery czesci na swap pompy?
Animal Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 1 KOLO WALU KORBOWEGO - 06A1052093 SRUBA - N907040072 SRUBA - N909450021 NAPINACZ - 06A1151301 POMPA OLEJOWA - 06A115105B1 PIERSCIEN USZCZELNIAJACY - N02822221 LANCUCH - 06A1151251 ELEMENT BLOKU - 06B103623P1 PRZEWOD SSACY - 06B115251 Wszystko znajdziesz w temacie na forum
karol3390 Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Opublikowano 4 Maja 2018 Odswieze bo dalej walcze. Pompa na stole. Brak luzow na walkach brak rys. Troche szlamu i przycinajacy sie zaworek (zwrotny?) Czy ten zaworek moze byc przyczyna gubienia cisnienia czy szukac przyczyny gdzie indziej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się