Gustawek Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Witam. Otóż jak w temacie, rozchodzi się o kontrolkę EPC. Zaczęła się pojawiać przy uruchomieniu, które trwa znacząco dłużej i silnik ma lekko wyższe obroty. Zaczęło tak się dziać po podpięciu bezpośrednio kabli od haka. Może to być tego przyczyną? Dodam że pominąłem instalacje modułu
Repik Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Jak zgasisz auto i odpalasz drugi raz to jest dobrze ? Mi to wygląda na uszkodzony czujnik położenia wała korbowego.
Gustawek Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Po ponownym uruchomieniu jest w porządku. Czytałem już tu podobny temat i podejrzewalem wlasnie ten czujnik ale postanowiłem dodać kolejny post z racji montażu haka, a błędu.
Repik Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Podłącz również pod kompa, zobaczysz jakie błędy pokaże, ale dla mnie to wygląda typowo na ten czujnik
Gustawek Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Ok. Jutro cisne pod kompa ale także podejrzewam ten czujnik. A może ktoś z niewielu mógłby wskazać jego położenie? Zbiłbym piątkę za taką informację
Arcus Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Czujnik jest w okolicy podstawy filtra oleju (przynajmniej 1.8t awt) Gdzieś pomiędzy podstawą a kołem zamachowym. Odkręcasz zbiorniczek wyrównawczy, odchylasz na bok i lecisz po kablu z szarą kostką zlokalizowaną przy ścianie grodziowej przy samym zbiorniczku. Czujnik przykręcony jest do bloku śrubką na ampul 5 lub 6.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się