Skocz do zawartości
IGNOROWANY

EPC a hak


Gustawek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Otóż jak w temacie, rozchodzi się o kontrolkę EPC. Zaczęła się pojawiać przy uruchomieniu, które trwa znacząco dłużej i silnik ma lekko wyższe obroty. Zaczęło tak się dziać po podpięciu bezpośrednio kabli od haka. Może to być tego przyczyną? Dodam że pominąłem instalacje modułu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zgasisz auto i odpalasz drugi raz to jest dobrze ? Mi to wygląda na uszkodzony czujnik położenia wała korbowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponownym uruchomieniu jest w porządku. Czytałem już tu podobny temat i podejrzewalem wlasnie ten czujnik ale postanowiłem dodać kolejny post z racji montażu haka, a błędu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz również pod kompa, zobaczysz jakie błędy pokaże, ale dla mnie to wygląda typowo na ten czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jutro cisne pod kompa ale także podejrzewam ten czujnik. A może ktoś z niewielu mógłby wskazać jego położenie? Zbiłbym piątkę za taką informację ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest w okolicy podstawy filtra oleju (przynajmniej 1.8t awt) Gdzieś pomiędzy podstawą a kołem zamachowym. Odkręcasz zbiorniczek wyrównawczy, odchylasz na bok i lecisz po kablu z szarą kostką zlokalizowaną przy ścianie grodziowej przy samym zbiorniczku. Czujnik przykręcony jest do bloku śrubką na ampul 5 lub 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...