HanysWA4 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Cześć, dałem ostatnio zawieszenie do sprawdzenia bo prawy przód trochę trzaskał na dziurach oraz mam wrażenie że podczas skrętów z maksymalnym skręceniem kierownicy, traci się geometria i tak jakby zewnętrzne koło szurało zamiast jechać (nie jest optymalnie wychylone). Według zakładu do zrobienia jest: Wahacze górne P + L (wszystkie 4) Drążek kierowniczy prawy Osłona drążka Wahacze górne tył P + L Wydaje mi się że przy takiej ilości elementów do wymiany to lepiej wymienić już całe zawieszenie (aczkolwiek zakład tego nie zaproponował), aniżeli włożyć nowe sztywniejsze elementy i mieć do roboty resztę znowu za rok, ale jestem laikiem w temacie a "chłopski rozum" nie zawsze dobrze podpowiada.Jeśli polecalibyście robić całość, to czy jest tam coś jeszcze co opłacałoby się zrobić razem z tym? Jako iż mam zamiar jeździć tym autem jeszcze długo (prędzej kupie drugie, niż to sprzedam) to myślałem też nad amortyzatorami. Z tyłu gumy na amorkach (te osłaniające przed brudem) są już rozwalone (o czym ten zakład nie wspomniał) a same amortyzatory to pewnie z fabryki wyjechały razem z autem. Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez HanysWA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się