heniek190192 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd 16804 sprawność katalizator rząd 1 Wyskakuje po 30 km przejechanych Sondy były zmieniane i dalej to samo proszę o pomoc
Damiana4b Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Katalizator się kończy. Trzeba wymienić albo wyciąć.
heniek190192 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Była robiona diagnostyka spalin i wszystko ok jest To chyba wtedy nie katalizator
Damiana4b Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Skoro masz błąd 16804 i wymieniales obydwie sondy to nie pozostaje nic innego jak katalizator wymienić. Masz gaz założony? Jaki przebieg auta?
heniek190192 Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) 196tys +-100 tys kupiony z Niemiec Benzyna czysta Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez heniek190192
Sulfur Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Pytanie które 200 tysięcy ma na liczniku. To że z niemiec to nie znaczy że +/-. W rodzinie był przypadek gdzie auto miało 240k a potem po paru tele wyszło że 540k auto firmowe... Przebieg ma małe znaczenie - ważne jak auto jest utrzymane i w jakich warunkach jeździło. 300 tys. na autostradach to lepiej niż 100k po mieście - szczególnie dla kata. Ale jeżeli nie ma problemów z mieszanką (bogata mieszanka/uboga mieszanka) to raczej kat powiedział auf wiedersehen. Absolutnie nie polecam wycinania kata. Nowe przepisy już weszły i sprawdzają spaliny (ostatnio robiłem przegląd accordowi i mi sprawdzali - na szczęście honda ma nieśmiertelne katy). Poza tym taniej wyjdzie wsadzić porządnego kata od np. AWG Polonez niż wycinać + robić program żeby oszukać 2 sondę. Pomijając kwestie akustyczne...
heniek190192 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Musze jeszcze raz podłączyć pod kompa a jak wyjdzie że za uboga lub bogata mieszanka to co wtedy
Sulfur Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Diagnozujesz. U mnie np. uszkodzony EVAP powodował bogatą mieszankę na biegu jałowym (check + mega korekty i czuć było na jałowym że coś jest nie halo). Ale chyba gdyby były to jakieś skrajnie duże korekty to raczej by ci check wyskoczył (np. P1137/17545 itp).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się