Simon 0 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 mam następujący problem: po odłączeniu akumulatora i odczekaniu ok.3h rozebrałem cały kokpit wraz z poduszkami itp.odpiąłem też niepotrzebnie złącze od kontrolera poduszek (białe z pomarańczowym zatrzaskiem) po złożeniu wszystkiego do stanu pierwotnego świeci mi ciągle kontrolka AIRBAG nie umiem tego skasować VAGiem i mam następujące błędy: 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 33-00 - Resistance too Low 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 33-00 - Resistance too Low 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154) 33-00 - Resistance too Low 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 33-00 - Resistance too Low 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction 31-00 - Open or Short to Ground jak sobie z tym poradzić?!Z góry dziękuję za pomoc bo już żałuję że to rozbierałem! [ Dodano: 11-03-2007, 16:30 ] Nikt nie ma pomysłu ? czy mam po sterowniku?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
demoralizator 0 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Nie umiesz? Czy jak skasujesz wywala ponownie? Sprawdź jeszcze raz łącze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 11, 2007 Author Share Posted March 11, 2007 Dokładnie wywala ponownie!Kasuj i znowu je łapie...Może rozkodował się sterownik?! Bo wywala te błędy czujniki napinaczy pasów i czujniki poduszek...a akumulator był długo odpięty zanim odłączyłem wszystko i mimo to złapał te błędy... Czy sterownik ma jakieś baterie że te błędy złapał?!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demoralizator 0 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Sterownik złapał je po podłączeniu aku. Przyczyny szukałbym w kostce do sterownika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 Dzięki za podpowiedź!W sumie niewiem czy ją dobrze zapiąłem...niby weszła z trzaskiem ale czy dobrze tp niewiem teraz patrzyłem i siedzi ale niewiem.... jak sie ją dokładnie zapina?przykłada do sterownika i przesuwa ten pomarańczowy zacisk?Czy jakoś inaczej? dziwne że tak równo złapał te wszystkie błędy.... jakie powinno być kodowanie ja mam 01022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 ja mam 01022 czyli masz : poduszkę dla kierowcy poduszkę dla pasażera z przodu i pasy z napinaczami z przodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon 0 Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 pre wielkie dzięki czyli kodowanie mam oki....chyba zaz dwa tygodnie wkładam parownik więc wtedy to poprawię myślę,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Solar_ 0 Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 ja u siebie również posiadam ten błąd 00588 - zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy- N95 zbyt duża oporność i już nie wiem co z tym fantem zrobić demontowałem poduszkę i sprawdzałem styki i nic może trzeba dalej zajrzeć przy drugiej wtyczce macie jeszcze jakies pomysły...Czytałem podobne wątki na forum ale nic konkretnego nie wywnioskowałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now