Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka świeć żarowych i błąd 001600


Mateuszh

Rekomendowane odpowiedzi

cześć,

niemiecka przewaga dzięki technice, postanowiła znów się przypomnieć. tym razem w formie migającej kontrolki świec żarowych podczas przyśpieszania. tj silnik wchodzi na 2000-2100 obrotów i na ułamek chwili pojawią się kontrolka świec żarowych.

Podpiąłem urządzenie vag scan i otrzymuję błąd 001600 camshaft coś tam:) sugerujący czujnik położenia wałka rorządu?

czy ktoś z szanowych forumowiczów porszających się marką z 4 zerami, doświadczył czegoś takiego?

 

 

pzdr,

mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie , jak zimny zapalała sie i gasła kontrolka swiec , po podpięciu pod kompa  pokazało błąd nie pamietam dokładnie cyferek , ale chyba były te same co u Ciebie  i komunikat przyśpieszenie wałka rozrządu , a że planowałem wymienic rozrzad zleciłem robote mechanikowi , po wymianie i ustawieniu problem zniknął :) podobno rozrzad był coś przestawiony o ząbek czy jakoś tak ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2018 o 21:56, bellial napisał:

Miałem podobnie , jak zimny zapalała sie i gasła kontrolka swiec , po podpięciu pod kompa  pokazało błąd nie pamietam dokładnie cyferek , ale chyba były te same co u Ciebie  i komunikat przyśpieszenie wałka rozrządu , a że planowałem wymienic rozrzad zleciłem robote mechanikowi , po wymianie i ustawieniu problem zniknął :) podobno rozrzad był coś przestawiony o ząbek czy jakoś tak ...

cześć,

 

dzięki za odpowiedź. dziś wymieniony został czujnik połozenia wałka rozrządu i jest ok;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2018 o 18:49, Mateuszh napisał:

czy ktoś z szanowych forumowiczów porszających się marką z 4 zerami, doświadczył czegoś takiego?

nie ma tu takich, my jeździmy z 4 pierścieniami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lords of the rings !!!!
:decayed:

nie ma tu takich, my jeździmy z 4 pierścieniami...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RALF76 napisał:

nie ma tu takich, my jeździmy z 4 pierścieniami...

zlituj się człowieku:) 

w dodatku masz 2.0 tdi z 2008 roku pewnie z problem pompy olejowej, imbusem czy jakoś tak, zatem pytam gdzie ta jakość? 

dla mnie to zwykłe auto, kupiłem, bo po prostu spodobał mi się, ale NIE  MA  w tym samochodzie absolutnie NIC co warunkuję jego wyższa cenę zakupu w porównaniu do konkurencji. a na pewno nie jest to powyższy problem czy ten z którym się spotkałem czyli luzami na półosiach:) dla mnie to jednak zdecydowanie 4 zera;)

mam go pół roku, wcześniej przez 4 lata ibiza 1.9 tdi axr natłukłem 200tyś - kupiłem z przebiegiem bliskim 200 -   obecnie ma 390, nadal jedzi i .. nadal NIC się nie dzieję ... technicznie to ta ibiza jest z wyższej pólki:)

cóż przewaga dzięki technice:)
 

Edytowane przez Mateuszh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Mateuszh napisał:

zlituj się człowieku:)

nie zrozumiałeś, kwestia formy czyli szacunek do forumowiczów, to tak jakbyś nawrzucał komuś a potem powiedział pomóż mi..... (pomijam kwestie techniczne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, RALF76 napisał:

nie zrozumiałeś, kwestia formy czyli szacunek do forumowiczów, to tak jakbyś nawrzucał komuś a potem powiedział pomóż mi..... (pomijam kwestie techniczne)

to tylko samochod;) niestety na drogach czesto widac, ze niektórzy wyobrazaj sobie zbyt wiele podrozujac nieco lepszym autem:)  które na zachodzie warte jest kilka tys euro.... czego rowniez jestem swiadom majac auto z 2010 roku.

zycze wiecej dystansu - zwłaszcza do rzeczy martwych;)

 

poza tym, staram się odreagować uroki tej przewagi dzieki technice;);)

 

milego wieczoru

pzdr,

m.

Edytowane przez Mateuszh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Mateuszh napisał:

poza tym, staram się odreagować uroki tej przewagi dzieki technice;);)

Niestety większość aut wystawionych na sprzedaż wymaga nakładów stąd potem generalizowanie na forum że każdy ma "4 zera" i wrzucanie każdego do jednego wora jakoś mi nie pasuje ..... i ta przewaga dzięki technice tak znienawidzona :)   nic nie jest wieczne w dobie "eko" (tylko o to mi chodziło), zerknij na audi 80 b4 jakie były blachy i ile wytrzymywały silniki...

Mam dystans do aut i nie jest to porsche, lambo czy jakiś benek :) ... to tylko auto jak pisałeś..

Kupujesz używkę musisz liczyć się z wydatkami lub kupuj nowe aygo 2 segmenty niżej za tą kasę i parę lat z głowy... Kwestia wyboru  :) 
Mało osób sprzedaje dobre samochody bez wkładu na start... ale zapewne to już wiesz...

Szerokości na majówce...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.04.2018 o 08:19, RALF76 napisał:

Niestety większość aut wystawionych na sprzedaż wymaga nakładów stąd potem generalizowanie na forum że każdy ma "4 zera" i wrzucanie każdego do jednego wora jakoś mi nie pasuje ..... i ta przewaga dzięki technice tak znienawidzona :)   nic nie jest wieczne w dobie "eko" (tylko o to mi chodziło), zerknij na audi 80 b4 jakie były blachy i ile wytrzymywały silniki...

Mam dystans do aut i nie jest to porsche, lambo czy jakiś benek :) ... to tylko auto jak pisałeś..

Kupujesz używkę musisz liczyć się z wydatkami lub kupuj nowe aygo 2 segmenty niżej za tą kasę i parę lat z głowy... Kwestia wyboru  :) 
Mało osób sprzedaje dobre samochody bez wkładu na start... ale zapewne to już wiesz...

Szerokości na majówce...

 

rozumiem, tylko przyzwyczaiłem się trochę do standardu starego 1.9 tdi. Samochód kupiłem z przebiegiem bliskim 200tys i przez 4 lata zrobiłem 180tys. 

Poza wymianą oleju, rozrządu...jedyne co jeszcze musiałem zakupić to zawór egr i jakiś czujnik od turbiny - jako, że miałem problem z przeładowaniem czy jakoś tak;) i jakieś elementy zawieszenia

samochód jest nadal używany ...

z kontrolką z tematu jeździłem chyba 5 miesięcy, zanim znalazłem siłę w sobie, żeby kupić jakiś vag i odczytać numer błędu - liczę, że da to wyobrażenie jak skatował moją psychikę ten samochód;););)

 

liczę, że majówka udana;)

p.s teraz na tapecie temat ubytku płynu chłodniczego, ostatnio wydaję mi się, że jak już z tym wszystkim się uporam to w końcu padnie silnik ;)
 

Edytowane przez Mateuszh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...