Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B5 Avant 2001r. S4ntorinblau by Tasior


tasior87

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.01.2020 o 23:49, Dev napisał:

zrób zdjecie tyłu zacisku z tą blaszką do podtrzymywania przewdu sztywnego z oryginalnym przewodem  to Ci napisze co trzeba zrobic zeby zapodac oplot

Z tego co widziałem to z tyłu zamiast dwóch elastycznych przewodów i jednego sztywnego na wahaczu zakładacie jeden długi oplot. Ja poszedlem w oryginał i mam 2 oploty i jeden krótki pośredni odcinek sztywny. 

Miałem ambitne plany na święta ale jak zwykle coś musi iść nie po myśli...

Na chwilę obecną w aucie wylądowały nowe przednie wahacze. 

Była próba włożenia przednich hebli ale opór pojawił się w przewodach hamulcowych. 

Wstępnie umówiłem się już z warsztatem na wymianę hebli. Oni mają już sposoby na zapieczone śruby.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przerobienia przewodów w przednich zaciskach nawet nie zakładaj oplotu, zaraz go urwiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na grupie pisali mi, że oryginalna długość przewodu elastycznego jest wystarczająca. Jeśli będzie niedostateczna to wyprostuje mocowanie przewodu na zacisku.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, tasior87 napisał:

Na grupie pisali mi, że oryginalna długość przewodu elastycznego jest wystarczająca. Jeśli będzie niedostateczna to wyprostuje mocowanie przewodu na zacisku.  

Wyprostuj sobie najpierw rozum,  albo zabijesz siebie albo zrobisz komuś krzywdę.   Dwa razy już Ci pisałem że trzeba to zrobić ale widzę do Ciebie nie dociera. Więcej Ci już nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dev napisał:

Wyprostuj sobie najpierw rozum,  albo zabijesz siebie albo zrobisz komuś krzywdę.   Dwa razy już Ci pisałem że trzeba to zrobić ale widzę do Ciebie nie dociera. Więcej Ci już nie pomogę.

Poluzuj gacie chłopie bo ewidentnie coś Cię gniecie.  

Napisalem chyba wyraźnie, że jeżeli będzie taka konieczność to mocowanie zostanie poprawione. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, tasior87 napisał:

Poluzuj gacie chłopie bo ewidentnie coś Cię gniecie.  

Napisalem chyba wyraźnie, że jeżeli będzie taka konieczność to mocowanie zostanie poprawione. 

poluzujesz zwieracze jak jebniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dev napisał:

poluzujesz zwieracze jak jebniesz

Wniesiesz coś konstruktywnego do tego tematu czy tylko będziesz pisać o zwieraczach i jebaniu ? 

Robiłem wcześniej rozeznanie poza tym forum i jakoś nikt nie pisał o dłuższych przewodach ani modyfikacji mocowania przewodu. 

Z tego co zauważyłem to inny jest kąt wyjścia przewodu z zacisku. Jeśli będzie powodować duże napięcie oplotu w ekstremalnych położeniach koła zostanie to poprawione. 

Auto będzie wisiało tydzień czasu na podnośniku ze względu na malowanie kilku elementów zawieszenia i zacisków więc będzie czas na ewentualne poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tasior87 napisał:

Wniesiesz coś konstruktywnego do tego tematu czy tylko będziesz pisać o zwieraczach i jebaniu ? 

Robiłem wcześniej rozeznanie poza tym forum i jakoś nikt nie pisał o dłuższych przewodach ani modyfikacji mocowania przewodu. 

Z tego co zauważyłem to inny jest kąt wyjścia przewodu z zacisku. Jeśli będzie powodować duże napięcie oplotu w ekstremalnych położeniach koła zostanie to poprawione. 

Auto będzie wisiało tydzień czasu na podnośniku ze względu na malowanie kilku elementów zawieszenia i zacisków więc będzie czas na ewentualne poprawki.

Cały czas pisze konstruktywnie, bo robiłem to już naście razy.

Nikt nie pisał bo nikt tego nigdy nie robił, wskaż mi choć jedną osobę która ma zaciski od pontona w swoim aucie. Prosiłem Cię o foto tyłu zacisku, olałeś, no cóż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Dev napisał:

Cały czas pisze konstruktywnie, bo robiłem to już naście razy.

Nikt nie pisał bo nikt tego nigdy nie robił, wskaż mi choć jedną osobę która ma zaciski od pontona w swoim aucie. Prosiłem Cię o foto tyłu zacisku, olałeś, no cóż.

Pytałem na innym forum i grupie fb. 

Nie wiem jak to zrobiłem ale myślałem, że prosiłeś o zdjęcie tylnego zacisku. 

b17681f3049894ffmed.jpg

Edytowane przez tasior87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2020 o 21:07, Dev napisał:

Bez przerobienia przewodów w przednich zaciskach nawet nie zakładaj oplotu, zaraz go urwiesz.

Możesz rozwinąć coś więcej?? No będę zamawiał oplot tylko długość chyba 380mm taki jak w A8.

O co chodzi z tym urwanienm się przewodu??

Przepraszam za offtop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.01.2020 o 06:40, tasior87 napisał:

Pytałem na innym forum i grupie fb. 

Nie wiem jak to zrobiłem ale myślałem, że prosiłeś o zdjęcie tylnego zacisku. 

b17681f3049894ffmed.jpg

 W Tej chwili masz Przewód który wychodzi z zacisku i idzie do góry, tam zakreca o 180 stopni i wchodzi od góry w dół. Musisz zrobic nowy przewod o dlugosci 22cm, wyprowadzasz go z zacisku, od razu zginasz go na 90 stopni i prowadzisz do góry do uchwytu, tam też go lekko zaginasz do otworu, sztywny przewód ma wchodzić od dołu a elastyczny od góry Teraz odpowiedź na pytanie dlaczego w ten sposób. W pontonie jest taki układ bo przewód idzie w inne miejsce podwozia w porównaniu z B5/6/7. Jeżeli damy do B5 taki układ jak masz teraz to, przewód będzie ułożony  w "S" i montaż oplotu staje się niemożliwy,  złamie się i już w momencie montazu bedzie bardzo mocno napiety. Gdy zrobisz tak jak piszę to przewód ułoży się w "U" i będzie  tak samo jak w B5/6/7.

 Jeżeli coś jest niezrozumiałe to pytaj.

Aaaaa ... ważne jest to aby zagiecie na 90 stopni zrobić tak aby przewód miał prawidłowy przekrój A tym samym przepływ.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, przemolll napisał:

Możesz rozwinąć coś więcej?? No będę zamawiał oplot tylko długość chyba 380mm taki jak w A8.

O co chodzi z tym urwanienm się przewodu??

Przepraszam za offtop

od czego te 380mm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dev napisał:

od czego te 380mm ?

Chwila bo nie idzie was zrozumieć ?

Mówisz o przerobieniu sztywnego przewodu co jest w zacisku??

380 to długość przewodu elastycznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przemolll napisał:

Mówisz o przerobieniu sztywnego przewodu co jest w zacisku??

tak, ten czarny co jest na zdjeciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

57 minut temu, Dev napisał:

tak, ten czarny co jest na zdjeciu

Kurde a mi się wydaje że takie poprowadzenie sztywnego przewodu jak proponujesz właśnie sprawi, że elastyczny będzie w układzie litery S. 

Skoro z nadkola elastyczny wychodzi w dół to powinienem dążyć do tego żeby i przy zacisku też tak wychodził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, tasior87 napisał:

 

Kurde a mi się wydaje że takie poprowadzenie sztywnego przewodu jak proponujesz właśnie sprawi, że elastyczny będzie w układzie litery S. 

Skoro z nadkola elastyczny wychodzi w dół to powinienem dążyć do tego żeby i przy zacisku też tak wychodził?

przymierz sobie na starym układzie i na tym co Ci napisałem, bedziesz widział która opcja jest własciwa

zrob to na wiszacym zawieszeniu i podpartym, tak jak do jazdy

nie zapomnij sprawdzic jak to wyglada na max skreconych kołach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

przymierz sobie na starym układzie i na tym co Ci napisałem, bedziesz widział która opcja jest własciwa

zrob to na wiszacym zawieszeniu i podpartym, tak jak do jazdy

nie zapomnij sprawdzic jak to wyglada na max skreconych kołach

A to nie lepiej dać odrobinę dłuższy oplot i zamontować to przy zacisku jak w oryginale było?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic z tego, bedzie sie łamał, próbowałem :kwasny:

daj zwykły, nowy, elastyczny przewod i bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co nowy gumowy zamocowany tradycyjnie, albo oplot o długości oryginalnego zamocowany przy zacisku odwrotnie bez ruszania mocowania?

Nie próbowałeś prostować oczka mocowania przewodu przy zacisku żeby kierunek wyjścia przewodu z niego był zbliżony do tego z ori  zaciskow czyli w stronę silnika ?   

Nie masz jakiegoś foto w swoim archiwum montażu tego elastycznego według twojej teorii ?

Edytowane przez tasior87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tasior87 napisał:

To co nowy gumowy zamocowany tradycyjnie, albo oplot o długości oryginalnego zamocowany przy zacisku odwrotnie bez ruszania mocowania?

Nie próbowałeś prostować oczka mocowania przewodu przy zacisku żeby kierunek wyjścia przewodu z niego był zbliżony do tego z ori  zaciskow czyli w stronę silnika ?   

Nie masz jakiegoś foto w swoim archiwum montażu tego elastycznego według twojej teorii ?

Mam zdjęcia ale nie widać dokladnie jak to wyglada, przymierz na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...