thomas510 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witam mam w swoje a4b5 98r avant problem z klimatyzacja mianowicie kompresor rusza ale nie podaje ciśnienia .Mam swój kabel vag ale na chwilę obecną jest u kolegi wróci za miesiąc. Czytałem na necie że poprzez kody klimatronika można też przeprowadzić diagnozę czy wszystko jest ok Na jakie kanały zwracać uwagę czy wartości podaje prawidłowe?
przem8 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Wejdź w kanał 1 i jeśli będą inne wartości niż 0.0 to odszukaj czego dotyczy wyświetlany kod błędu. Prócz tego krąży cała rozpiska za co dany kanał jest odpowiedzialny
thomas510 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) Sprawdzałem na 1c pokazuje mi .0 czyli brak błędów? A inne kanały? Sprawdzałem teraz kanały spręzarka wyłaczona właczony tylko zapłon kanał 9 21,8 10 221 20 14,2 22 1 27 0 29 75 32 0 36 217 37 36 38 218 39 39 40 218 41 39 42 224 43 31 Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez thomas510
Hezen Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Jak nie ma błędów a klima słabo chłodzi to może być:- mało czynnika- za dużo czynnika- sprzęgło kompresora słabo trzyma- zapchana dysza rozprężna Wysłane z OP3T
thomas510 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) Na dyszach były opiłki zostały wymienione klima nabita ale przy teście nie daje ciśnienia do tego wiatrak klimatyzacji stoi nie rusza wcale grzebałem teraz przy wentlatorze klimatyzacji nie rusza z miejsca poszedłem po kablach od niego do kostki łączącej przewody taka okrągła kolo zbiornika płynu hamulcowego i przy włączonym silniku i klimatroniku na śnieżynce nie ma prądu na wtyczce została rozłączona i nie pokazuję nic na wyjściach Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez thomas510
thomas510 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Szukam dalej gdzie teraz sprawdzić który to przekźnik
Hezen Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Podłącz wentylator na krótko z akumulatora jak nie ruszy to szukaj przepalonego bezpiecznika 40A pod osłoną kierownicy i będzie cię czekać zajrzenie do wentylatora.Jak na dyszy dławiącej były opiłki i sprężarka nie spręża czynnika to znaczy że jest zatarta. Wysłane z OP3T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się