Gater 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Witam prośba o pomoc gdzie mogę znaleźć temat dotyczący remontu kapitalnego silnika 1.8T AWT ( góra i dół silnika ) - lub może polecacie kogoś konkretnie w Poznaniu lub okolic kto się tym zajmuję.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 i znalazłem głowica do góry zobaczy co w trawie piszczy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) mam pytanie do wszystkich za nim poszła czapa do góry zrobiłem jeszcze kompresje i miałem na 2 tłokach sprężanie 9,5 a na dwóch 11,5 - pytanie do was czy wał może być wygięty ? Edytowane 6 Maja 2018 przez Gater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 2 minuty temu, Gater napisał: mam pytanie do wszystkich za nim poszła czapa do góry zrobiłem jeszcze kompresje i miałem na 2 tłokach sprężanie 9,5 a na dwóch 11,5 - pytanie do was czy wał może być wygięty ? ciekawi mnie jak na to wpadłeś? kompresja może być inna bo np. pierścienie nie trzymają. ale wygięty wał? chyba Cię poniosło troszeczkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 tak mi jeden znajomy mechanik powiedział... stąd moje pytanie... bo się zastanawiam czy nie zrobić odrazu dołu ( w sumie mam już przejechane prawie 300 tyś z czego czego ja zrobiłem 90 tyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTeo85 554 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Jak już rozkladasz silnik to dół warto przejrzeć chociaż żeby wiedzieć w jakiej kondycji jest A jeszcze lepiej oddać blok z wałem do dobrej firmy niech powiedzą sprawdza wszystko itp. Ale wiadomo za darmo nikt tego nie zrobi... więc zależy jaki masz budżet i wymagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 ale mi polecili mechanika ... brak słów 10 dzień auto na warsztacie i jeszcze głowicy nie ściągnął porozkręcał wszystko i tak auto stoi.. budżet wysoki bo mogę wydać do 7 K... Rozumie że długi weekend był ale to jakaś porażka - i nie wiem co zrobić chyba mu każe zapłacić za złożenie zabieram auto i nie chce go widzieć więcej.. tylko do kogo ? bo jak dzwoniłem do nie których to kręcili nosem.. a to zwykła kapitalka - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 mechanik się ogarną i robi już jak należy... więc tak 3 tłoki nie utrzymały nafty 5 minut, tłoki czarne z przepalonego olejem.... tuleje jajka? zobaczymy dół leci do sprawdzenia głowica do naprawy.... turbo do sprawdzenia wstępnie zero luzów i sucha jak pieprz tylko obudowa gorąca mi się nie podoba ... chyba pęknięta... jutro zobacze jak sprzęgło i dwumasa... jeszcze takie pytanie do was czy ktoś wymieniał soczewki ? przyznam że robiłem regeneraje lamp 2 lata temu ale nie jestem jakoś specialnie zadowolony z tych światałem owszem kupiłem OSRAMy... ale zastanawiam się czy jak nie nie wymienić soczewki ale czy warto ? ktoś już robił taki zabieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Głowica już gotowa, niestety turbo też puszczało olej po stronie wydechowej oraz obudowa żeliwna była pęknięta... sprzęgło też do wymiany... czekamy teraz na dół silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 prośba o pomoc ... niestety tuleje wymagają szlifu - jeśli szlif to tłoki nowe nad wymiarowe + pierścienie... proszę o pomoc w tym temacie - jakie polecacie tłoki ? jakiej firmy ? dodam że nie zamierzam podnosić mocy ma być seria i tyle..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qenik 0 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) Jak robiłem 4 lata temu, to brałem tloki motrex, panewki kolbenschmidt. Jak narazie zero jakiegokolwiek problemu (bylem kilka razy w Niemczech i na autostradzie buta nie zalowalem czasami do 220 dobijalem) do tego wymiana szklanek, szlif glowicy, bloku, walu. Całość mnie wyniosla ok 3tyś razem ze znajomym mechanikiem,który wszystko mi rozebrał i złożył za grosze i przysługę. Silnik w bardzo dobrej kondycji juz ok 100tys nalatane(zbliża się druga wymiana rozrządu) po remoncie na LPG i mapie 180km. Oleju nie bierze praktycznie w ogóle(przy 8.5tys od wymiany minimalnie zaczyna pobierać śladowe ilości jak mocno depne) Edytowane 21 Maja 2018 przez qenik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 W dniu 21.05.2018 o 14:08, qenik napisał: Jak robiłem 4 lata temu, to brałem tloki motrex, panewki kolbenschmidt. Jak narazie zero jakiegokolwiek problemu (bylem kilka razy w Niemczech i na autostradzie buta nie zalowalem czasami do 220 dobijalem) do tego wymiana szklanek, szlif glowicy, bloku, walu. Całość mnie wyniosla ok 3tyś razem ze znajomym mechanikiem,który wszystko mi rozebrał i złożył za grosze i przysługę. Silnik w bardzo dobrej kondycji juz ok 100tys nalatane(zbliża się druga wymiana rozrządu) po remoncie na LPG i mapie 180km. Oleju nie bierze praktycznie w ogóle(przy 8.5tys od wymiany minimalnie zaczyna pobierać śladowe ilości jak mocno depne) dzięki kolego za cenne informację, zdecydowałem się na kolbenschmidt + pierścienie ... Autem zamierzam jeszcze jeździć i jeździć - miałem dużo szczęścia wał cały i prosty. Przy rozbieraniu całego silnika znalazłem przyczynę tego remontu - po zakupie 3 lata temu byłą robiona głowica tylko czyli uszczelka i szlif - niestety mechanik który to zrobił okazał się zwykłym oszustem wszędzie był silikon żadnej uszczelki.... ? dalej nie trzeba pisać ani komentować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Bo jak dasz silikon to i szlifu nie trzeba bo się wszystko wypełni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 tak wyglądał silnik po zdjęciu głowicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 W dniu 17.05.2018 o 20:30, Gater napisał: Głowica już gotowa, niestety turbo też puszczało olej po stronie wydechowej oraz obudowa żeliwna była pęknięta... sprzęgło też do wymiany... czekamy teraz na dół silnika... Ile dałeś za regeneracje głowicy? Bo czeka mnie to samo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 11 godzin temu, dawowo napisał: Ile dałeś za regeneracje głowicy? Bo czeka mnie to samo ?? PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 31 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 kolektory już wypiaskowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 nabiera wyglądu - reszta fotek wkrótce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gater 1 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się