Nalenduhir Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Witam serdecznie, moje autko (Audi A4 B7 TDI 2.0, 16V, BRE) niestety zrobiło bunt. Pękła głowica (objawy - spaliny w płynie chłodniczym, olbrzymie ubytki płynu chłodniczego). Po jej demontażu okazało się, że powierzchnia po której pracują cylindry jest nierówna, są wyczuwalne pod palcem wyszczerbienia. Mechanicy sugerują wymianę całego słupka. No i moje pytanie brzmi na jaki? Jeden mechanik sugeruje wymianę silnika na ten z Golfa V, Seata, Skody lub Audi A3, bo nie mają wałków wyrównoważających, ale nie bardzo wiem jakie oznaczenie ma ten silnik. Drugi mechanik znalazł silnik z Audi Q5, z miesięczną rękojmią. Mówi, że będzie pasował. Ponieważ jestem żółtodziobem i na mechanice samochodowej się nie znam totalnie, proszę o radę. Czego szukać? Jakie silniki będą tu działały prawidłowo? Jakie elementy muszę wówczas jeszcze wymienić? Pozdro
gibonbba Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Q5 miały silniki na commonrailu a BRE to pompowtrysk więc nie wiem co ten mechanik miał na myśli ... poszukaj BRE w dobrym stanie z małym przebiegiem najlepiej z końca produkcji i wsadź taki jak był fabrycznie. Zrób wcześniej imbus na pompie. 1
FUTURUM Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 2 godziny temu, Nalenduhir napisał: Witam serdecznie, moje autko (Audi A4 B7 TDI 2.0, 16V, BRE) niestety zrobiło bunt. Pękła głowica (objawy - spaliny w płynie chłodniczym, olbrzymie ubytki płynu chłodniczego). Po jej demontażu okazało się, że powierzchnia po której pracują cylindry jest nierówna, są wyczuwalne pod palcem wyszczerbienia. Mechanicy sugerują wymianę całego słupka. No i moje pytanie brzmi na jaki? Jeden mechanik sugeruje wymianę silnika na ten z Golfa V, Seata, Skody lub Audi A3, bo nie mają wałków wyrównoważających, ale nie bardzo wiem jakie oznaczenie ma ten silnik. Drugi mechanik znalazł silnik z Audi Q5, z miesięczną rękojmią. Mówi, że będzie pasował. Ponieważ jestem żółtodziobem i na mechanice samochodowej się nie znam totalnie, proszę o radę. Czego szukać? Jakie silniki będą tu działały prawidłowo? Jakie elementy muszę wówczas jeszcze wymienić? Pozdro zadzwoń jutro po 8 to załatwimy silnik za małe pieniądze z gwarancją... 1
hager84 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Kolego jaki miałeś przebieg w swoim bre
Nalenduhir Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Według licznika 166 tys. km. Niestety nikt nie sprawdził rzeczywistego...
Nalenduhir Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 22 godziny temu, gibonbba napisał: Q5 miały silniki na commonrailu a BRE to pompowtrysk więc nie wiem co ten mechanik miał na myśli ... poszukaj BRE w dobrym stanie z małym przebiegiem najlepiej z końca produkcji i wsadź taki jak był fabrycznie. Zrób wcześniej imbus na pompie. Zrobię jak radzisz, powiedz mi tylko na czym polega 'robienie imbusa na pompie'?
Nalenduhir Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 W dniu 22.04.2018 o 13:33, FUTURUM napisał: zadzwoń jutro po 8 to załatwimy silnik za małe pieniądze z gwarancją... Dziękuję za wsparcie. Silnik już w drodze. Zobaczymy jak to dalej będzie z autem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się