macieek Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Witam. Pacjent to 2.0 TDI CAHA Quattro manual 6 biegów. Problem z szarpaniem podczas ruszania szybko powrócił po wymianie kompletu sprzęgła, dwumasy, pompki sprzęgła oraz wysprzęglika. Podczas zimowego szaleństwa na sniegu, ostro przyjaralem sprzęgło i po tym pojawiły się też sporadyczne problemy z wbijaniem biegów 1, 2 i wsteczny (ciężko wchodza ale nie za każdym razem) Więc suma problemów: Szarpanie przy ruszaniu (zimny i gorący) - Problem da sie wyleczyć na dzień, dwa, gdy przypale sprzegło, np ruszając z trójki. Da sie tez uniknąć szarpania gdy ruszam z lekkim przypałem. Wibrujacy pedał sprzęgła (mrowienie) podczas szybszej zmiany biegów na wyższych obrotach. Sporadyczne cieżko wchodzące biegi 1, 2 i wsteczny gdy silnik jest odpalony. (przy zgaszonym wchodza jak w masełko) Mechanior, po wymianie sprzęgła i dwumasy, stwierdził, że pedał sprzegła dalej nie chodzi tak gładko jak powinien na nowym sprzęgle wiec wymienilismy tez wysprzęglik i pompke. Nie wpłyneło to w żadnen pozytywny sposob na działanie pedału sprzęgła. Więc zlecę pewnie niedługo zrzut skrzyni i dokładną inspekcje. Czytając troche lektur m.in. na tym forum, znalazłem informacje, ze może byc wytarty wałek sprzęgłowy. Czy da sie to stwierdzić, bez rozbierania skrzyni? Oczywiscie skrzynia bedzie zrzucona, ale czy obejdzie sie bez jej rozbierania? Wymieniał ktoś może niedawno ten wałek? Jeśli tak to jaki był koszt? Trzeba do tego demontować skrzynie? Ma ktoś może numer części tego wałka? Wszelkie info i porady będa bardzo mile widziane bo juz mnie krew zalewa z tym autem i nie mam radości z jazdy mimo góry pieniędzy wydanej na sprzegło. Pozdrawiam
Patrykjagoda Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 I jak z tym się potoczyło? Ja też mam problem ze sprzęgłem i przypalenie daje efekt że sprzęgło pracuje płynnie lekko jakiś czas. Ale u mnie w upały sprzęgło skrzypi i gdy trochę silnik się nagrzeje
lukaszmi Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Jakieś nowe informacje w temacie? Czy chodzi o wałek nr 6?
sylwestro_k Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 macieek widzę że ty podobnie jak ja w UK, a tu o mechaników (dobrych mechaników) to kiepskóo.... jak twój problem ze sprzęgłem, ogarnąłeś? bo ja mam podobny i na dniach będę zrzucał skrzynie - po raz trzeci w przeciągu 1,5 roku!!! opiszę po krótce moją bolączke.... pedał sprzęgłą działa w pełnym zakresie jak należy ale tylko na wyłączonym silniku, jak tylko odpalę wchodzi mięciutko bez oporu do połowy może i niżej i dopiero wteduy zaczyna się opór, oczywiście nie wysprzęgla na tyle żebym mógł wrzucić jakikolwiek bieg, pierwszym kilku wduszeniom pedału toważyszy dziwny skrzyp dochodzący ze skrzyni biegów, historia jest dosyć długa poprzedzająca poprzednie wymiany kompletnych zestawów ale o tym może kiedy indziej. ps. nowy zestaw LUKa, dwa razy wymiana pompki sprzęgła jak i pompki przy skrzyni(wysprzęglika)
Patrykjagoda Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Mój problem polega znów na tym że pedal skrzypil i nie płynnie pracował. Wymieniłem nowy dwumas sprzęgło oczywiście nasmarowane plus lozysko nowe igiełkowe też i kilka dni po wymianie niebo a ziemia ale problem powoli znów się robi. 2000km zrobione i już podczas upałów gdy dobrze się nagrzeje zaczyna chodzic bardzo nieplynnie sprzęgło. Ręce opadają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się