Skocz do zawartości

sylwestro_k

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sylwestro_k

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    S4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CAKA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sylwestro_k

1

Reputacja

  1. u mnie coś takiego.....?‍♂️ video-1565385160.mp4
  2. jakieś postepy? wymieniłeś pompowtrysk?
  3. apropos tego luzu na kole dwumasowym znalazłem taki artykuł (link poniżej), że luz osiowy/kołuskowy jest koniecznym elementem konstrukcji!! https://www.autoexpert.pl/technika-i-serwis/Przyczyna-moze-byc-skrzynia,10385,1
  4. czasami kilka rzeczy nakłada się na siebie w tym samy czasie...
  5. podczas jazdy ze stałą prędkością...hm... może warto by było sprawdzić wyważenie kół?
  6. drgania na postoju, podczas przyspieszania jak i również znaczny luz po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu zwłaszcza na wyższych biegach miałem u siebie, wymienione uszczelki na pompkach, koło pasowe gumowo metalowe na wale, posprawdzane podcisnienia, sprzęgło alternatora itd... okazało sie, że dwumas! po wymianie kompletu ze sprzęgłem spokój. Jeśli chodzi o telepanie przy gaszeniu sprawę załatwiła nowa gruszka klapy gaszącej, w starej poszła membrana.
  7. wymieniany był dlatego, że sprzęgło zaczęło uślizgiwać po zrobieniu softa i przy okazji spieka + wzmocnionego docisku doszedł nowy dwumas zresztą delikatnie szarpnął przy końcowej fazie puszczania sprzęgła..... i od pory zaczęły sie problemy....
  8. macieek widzę że ty podobnie jak ja w UK, a tu o mechaników (dobrych mechaników) to kiepskóo.... jak twój problem ze sprzęgłem, ogarnąłeś? bo ja mam podobny i na dniach będę zrzucał skrzynie - po raz trzeci w przeciągu 1,5 roku!!! opiszę po krótce moją bolączke.... pedał sprzęgłą działa w pełnym zakresie jak należy ale tylko na wyłączonym silniku, jak tylko odpalę wchodzi mięciutko bez oporu do połowy może i niżej i dopiero wteduy zaczyna się opór, oczywiście nie wysprzęgla na tyle żebym mógł wrzucić jakikolwiek bieg, pierwszym kilku wduszeniom pedału toważyszy dziwny skrzyp dochodzący ze skrzyni biegów, historia jest dosyć długa poprzedzająca poprzednie wymiany kompletnych zestawów ale o tym może kiedy indziej. ps. nowy zestaw LUKa, dwa razy wymiana pompki sprzęgła jak i pompki przy skrzyni(wysprzęglika)
  9. Silniki z ogromnym potencjałem, świetna dynamika i elastyczność, zmiana kółka na kompresorze + soft + usunięcie katów = przyrost mocy do ok 450-470 koni i 570Nm oczywiście w zależności od kondycji silnika i mapy.... lecz przy tej mocy zaczynają się już problemy ze sprzęgłem (manual) doświadczyłem na ,,własnej skórze,, jeśli chodzi o spalanie... hmm średnie ok 13-15 litrów jeżdżąc spokojnie z przewagą miasta, na trasie 130-160km/h ok 11litrów
  10. sylwestro_k

    S4 3.0 TFSI

    heh...i tyle go widzieli ?
  11. Nowy dwumas Luk manual CAKA, szczerze mówiąc stary zdjęty z auta po 160tys ma taki sam luz (góra-dół) i chyba nie jest taki hałaśliwy nowy dwumas LuK.mp4
  12. mogę polecić tarcze i klocki EBC, kolor klocków oczywiście każdy może dobrać według własnych potrzeb (zależy od stylu jazdy)
  13. Witam, u mnie tempomat też nie działą, w blokach mierzonych manetka działa, czujnik sprzęgła i hamulca-ok, natomiast nie widzi prędkości 0.0km/h i to pewnie jest powód. Zastanawia mnie tylko jedno, skoro załóżmy impulsator w skrzyni będzie uwalony lub przerwa w obwodzie to czy i licznik nie powinien działać? ok prędkość na licznik idzie z abs-u po canie wchodząc w mb abs widać prędkość każdego koła, natomiast w 1engine zima- cały czas zero....?? podpowie ktoś coś??
  14. witam, wiem że temat dość stary, ale mam ten sam problem- ecu nie pokazuje prędkości (licznik działa) pamiętasz co było przyczyną? rozwiązałeś problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...