carlcox10 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Witam mam audi a4 1.8 160km 2009 r auto od jakiegoś czasu podczas jazdy szarpie włącza sie check i epc check gasnie epc pali się autem szarpie po zgaszeniu silnika problem ustaje . Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny nie ma reguły kiedy to występuje raz co godzine raz co 2 dni świece wymienione pod komputerem błędów brak cewki pozamieniane 1-4 2-3 problem dalej występuje . Czy ktoś miał podobnie proszę o jakieś rady dla nowicjusza bo sił brak Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlcox10 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 W dniu 23.04.2018 o 21:46, carlcox10 napisał: Witam mam audi a4 1.8 160km 2009 r auto od jakiegoś czasu podczas jazdy szarpie włącza sie check i epc check gasnie epc pali się autem szarpie po zgaszeniu silnika problem ustaje . Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny nie ma reguły kiedy to występuje raz co godzine raz co 2 dni świece wymienione pod komputerem błędów brak cewki pozamieniane 1-4 2-3 problem dalej występuje . Czy ktoś miał podobnie proszę o jakieś rady dla nowicjusza bo sił brak Pozdrawiam Witam Dziś udało się odczytać błędy PO 30200 cylinder 2 misfire detected PO 30000 random multiple cylinder misfire detected PP130 A00 cylinder deaktivation Check sie pali cały czas auto narazie jeździ normlnie po kolejnym podłączniu do kompa pokazuje tylko 2 pierwsze błędy Ma ktoś jakieś pomysły co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Dolot nie zarósł nagarem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlcox10 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 (edytowane) Po zamianie cewki z 2 na 4 PO 30400 cylinder 4 misfire detected PO 30000 random multiple cylinder misfire detected PP130 A00 cylinder deaktivation Wszystko wskazuje na cewkę w środe wymieniam i mam nadzieje że po problemie Edytowane 30 Kwietnia 2018 przez carlcox10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Jeśli błąd idzie za cewką to po jej wymianie powinien być spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scfish 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Cewki wszystkie te same? Przygotuj się, bo może niedługo padną kolejne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlcox10 0 Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 10 godzin temu, scfish napisał: Cewki wszystkie te same? Przygotuj się, bo może niedługo padną kolejne Tak wszystkie te same . Kiedyś napewno padną kolejne oby jak najpóźniej Cewki Boscha czy jaiejś innej firmy polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scfish 7 Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 25 minut temu, carlcox10 napisał: Kiedyś napewno padną kolejne oby jak najpóźniej U mnie jak padła jedna to powoli sypała się reszta - ale nawet dużo przejeździłem. Najlepsze cewki BERU - już nie raz był poruszany ich temat na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się