Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jaki powinien byc przepływomierz 1.8t apu


mpiotrek7

Rekomendowane odpowiedzi

witam jaka oryginalnie powinna siedziec przepływka 1.8t apu win WAUZZZ8DZYA006024 Z tego co pamietam był BOScH 0 280 218 032 mierzy niby dobrze po programie 160g przy około 1 bar wystepuje  u mnie spalanie stukowe w grupie 020 cofa zapłony do 10 nawet czasem i szukam przyczyn cewki podmieniłem to samo cisnienie bede niedługo sprawdzać na listwie narazie nie mam manometru , jeszcze jest objaw delikatego falowania obrotów 760 800 i tak sobie cały czas faluje przepustnica podmieniana adoptowana i co nie tylko ciagle to samo zastanawia mnie jedna rzecz przepływomierz wychodzi ze jest 5 pinowy a wtyczka 4 pinowa o co tu chodzi czy tak powinno byc ? kostka może i zajechana ale widac ze ida 4 kable tylko wiec pin raczej sie wypadł może ktoś pomoże ? https://log.malonetuning.com/chart/232227#H8KLCADCm8OJw61aAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLTVQXhPDpRDCqBUswpXCuHJcVMO6ekjCkRDDh8Kdw5nCiRFuw7rCuEplKsKmw6vDkgDCh8KEHcOOasKyw7NnIhTCrmzDmRnCvsKmPsOZwpxcacKjwrxJL3DDrCZPE8K9fghMw4rDncKPwqTCscO%2Fwok4YMOAE8Kew7HCkhDDgnHDiMKra1tmw7HDrsODwpjDkhvCqgBxH8KXAAAA

IMG_20180505_162036.jpg

IMG_20180505_162056.jpg

IMG_20180505_162119.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do numeru przepływki i wtyczki wszystko masz dobrze, przepływ też mierzy dobrze, to że cofa to nie wina przepływki, może program nie byc dostosowany do silnika, moze brakować paliwa, albo sam silnik najlepsze lata ma już za sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Łukasz13 napisał:

Co do numeru przepływki i wtyczki wszystko masz dobrze, przepływ też mierzy dobrze, to że cofa to nie wina przepływki, może program nie byc dostosowany do silnika, moze brakować paliwa, albo sam silnik najlepsze lata ma już za sobą.

dobra a jaki czas wtrysku powinen być na biegu jałowym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski pętlą więc zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa. Może się okazać, że program jest przegięty. Na biegu jałowym powinno być coś koło 2,3-2,4 jak dobrze pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no musze to pomierzyc kumpel zamawia i zamawia mi ten zestaw do mierzenia ale cos zamówic nie moze .... w tym tygodniu ma mi to ogarnac po kosztach bo w hurtowni pracuje jak juz bede miał to pierwsze co zrobie to zmierze to cis nienie powiedz mi tylko gdzie ja mam tu sie wpiąc zeby było dobrze jakos zaznacz czy cos, trójnikem jakimś mam sie wpiąc czy zdjąc jakis przewód bo zaworku na listwie chyba zadnego nie ma jak patrzyłem

1.8t apu.jpg

Edytowane przez mpiotrek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.05.2018 o 17:13, mpiotrek7 napisał:

witam jaka oryginalnie powinna siedziec przepływka 1.8t apu win WAUZZZ8DZYA006024 Z tego co pamietam był BOScH 0 280 218 032 mierzy niby dobrze po programie 160g przy około 1 bar wystepuje  u mnie spalanie stukowe w grupie 020 cofa zapłony do 10 nawet czasem i szukam przyczyn cewki podmieniłem to samo cisnienie bede niedługo sprawdzać na listwie narazie nie mam manometru , jeszcze jest objaw delikatego falowania obrotów 760 800 i tak sobie cały czas faluje przepustnica podmieniana adoptowana i co nie tylko ciagle to samo zastanawia mnie jedna rzecz przepływomierz wychodzi ze jest 5 pinowy a wtyczka 4 pinowa o co tu chodzi czy tak powinno byc ? kostka może i zajechana ale widac ze ida 4 kable tylko wiec pin raczej sie wypadł może ktoś pomoże ? https://log.malonetuning.com/chart/232227#H8KLCADCm8OJw61aAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLTVQXhPDpRDCqBUswpXCuHJcVMO6ekjCkRDDh8Kdw5nCiRFuw7rCuEplKsKmw6vDkgDCh8KEHcOOasKyw7NnIhTCrmzDmRnCvsKmPsOZwpxcacKjwrxJL3DDrCZPE8K9fghMw4rDncKPwqTCscO%2Fwok4YMOAE8Kew7HCkhDDgnHDiMKra1tmw7HDrsODwpjDkhvCqgBxH8KXAAAA

IMG_20180505_162036.jpg

IMG_20180505_162056.jpg

IMG_20180505_162119.jpg

Jak rozwiazales problem? Mam ten sam przyklad,auto cierpi na brak mocy,pojawila sie kontrolka ABS,ORAZ MIGA CZERWONE KOLO Z WYKRZYKNIKIEM NA SRODKI LICZNIKA...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wymienilem juz  sonde,przeplywke,turbine n75 dv cewki swiece czujnik temp czujnik temp powietrza zasysanego dp zamiast kata szczelnosc robiona nowy lancuch z napinaczem odmy nowe i nadal brak mocy na dniach bede wymienial pompe paliwa i zobaczymy czy cos sie zmieni, ogolnie to moc jest ale brak mi tego wciskania w fotel na wyzszych biegach od 4tys.obr. tak jak to mialo wczesniej

Edytowane przez michu123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...