Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obce elementy w komorze spalania po SWAPIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Od miesiąca jestem właścicielem Audi A4 B5 1.8T AEB 96r. Samochód kupiłem z uszkodzonym silnikiem(okazało się, że na 1 cylindrze pękł tłok). Nie wiele myśląc kupiłem goły słupek i przełożyłem cały osprzęt + uszczelnianie skrzyni itp.

Przy pierwszym odpaleniu samochód bardzo ładnie pracował i po osiągnięciu temperatury roboczej pojechałem na przejażdżkę. Kawałek od domu po zwiększeniu obrotów silnika do 4000obr/min coś zaczęło metalicznie stukać. Po zdjęciu głowicy okazało się, że w 1 cylindrze znajdowały się jakieś kawałki metalu. Uszkodzeniu uległa głowica, tłok oraz gładź cylindra.

Moja diagnoza jest taka, że kawałki pokruszonego tłoka z poprzedniego silnika dostały się jakimś cudem(ciężko sobie wyobrazić jak to możliwe skoro silnik zasysa powietrze) do kolektora dolotowego i tam zostały. Następnie zostały zassane po przełożeniu kolektora do nowego silnika.

Czy moja teoria jest możliwa? Czy kawałki zmielonego tłoka mogą się wydostać przez zawory do góry? Czy jest sens remontować silnik?

Zdjęcia z uszkodzeń.

IMG_20180505_114627.jpg

IMG_20180505_114648.jpg

Opublikowano

kolego wyciągnij tłok i zobacz czy przypadkiem nie jest to kawałek któregoś pierścienia  

Opublikowano (edytowane)

Dawid221 dzięki za odp; wszystkie 3 pierścienie są na swoim miejscu. Wirnik turbo również jest cały.

 

IMG_20180506_115642.jpg

IMG_20180506_115651.jpg

Edytowane przez aleksaleks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...