Skrillex Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Witam. Chcialbym sie zapytac co moze powodowac wibracje podczas jazdy? Od 120-140km/h w gore pojawiaja sie wibracje(drgania sa odczuwalne w samochodzie. Nie tylko na kierownicy). 3 razy bylem na stacji kontroli pojazdow i zawieszenie uklad kierowniczy sprawny. Wibracje zwiekszaja sie podczas hamowania. I czuc jakby samochod czasen pulsacyjnie hamowal. Mysle ze to wina tarcz hamulcowych? Tylko przednich czy tylnych? Ale czy jest mozliwe ze przez krzywe tarcze podczas jazdy tez czuc drgania w samochodzie? Czy jesli to byly by tarcze to czuc bylo by wibracje tylko podczas hamowania?
przem8 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Tarcze, krzywe piasty ale raczej to pierwsze.
Skrillex Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 Tarcze mam ate i klocki tez. Rant maly juz jest. Na tarczach. Ale wydaje mi sie ze tarcze i klocki do wymiany. Tarcze i klocki wymienic na ate czy ferodo ? Bo czytalem na forum i polecane sa ferodo.
luki19862121 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Tarcze zimmerman klocki ferrodo moim zdaniem najlepszy duet. Wysłane z Huawei mate 10 pro
Skrillex Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 Ok. A mniej wiecej cenowo jak taki zestawik wyglada?
luki19862121 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Pisz do Pro Choice kolega Marcin "dzik" da Ci dobrą cenę bo ja już nie pamiętam ile płaciłem. Wysłane z Huawei mate 10 pro
Skrillex Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Opublikowano 7 Maja 2018 Ok dzieki za informacje. A mam takie pytanie jeszcze. Mozliwe ze od krzywych tarcz czuc takie wibracje w samochodzie przy wiekszych predkosciach?
luki19862121 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Kolego przyczyn może być wiele ciężko jednoznacznie coś stwierdzić skoro mówisz że podczas hamowania trzepaczka się nasila też celował bym w hamulce. U mnie też kiedyś trzęsło tak 140-160km/h po wymianie kół na lato przestało, ale przy hamowaniu nie telepalo. Wysłane z Huawei mate 10 pro
Skrillex Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Opublikowano 8 Maja 2018 Poczytalem troche tematow na forum i juz sam nie wiem co to moze byc. Mam takie pytania jeszcze: 1. Czy zuzyte drazki i koncowki drazkow moga powodowac wibracje? 2. Czy wewnetrzy przegub mozna sprawdzic bez rozbierania? 3. Czy mozliwe jest ze przez krzywe tarcze hamulcowe czuc wibracje podczas jazdy? (dzis zauwazylem ze wibracje zaczynaja sie lekkie od okolo 100 przy 140-160 sa silniejsze) 4. Jakies inne propozcyje ktos moze ma? Jutro chcialbym sie za to zabrac i posprawdzac wszystko.
Pyccqku Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Tak jak napisał kolega luki19862121 przyczyn może być wiele. Ja mam ten sam problem, przy 130 km/h zaczyna trząść budą, natomiast przy 200 km/h już tak trzęsie że nawet tego nie czuć . Tak samo 3x na stacji diagnostycznej, ASO i nic nie wiedzieli. Zauwazyłem jednak, że po wymianie łożyska z przodu samochód zaczął mniej trząść. Mam jeszcze 1 łożysko z tyłu do wymiany (powoli się zbiera), więc może być to. Oprócz tego dużo innych przyczyn (nawet źle lejące PD, poducha skrzyni biegów, krzywe tarcze (to przy hamowaniu jak czujesz wibracje na kierownicy, na 90% będzie to), jakieś bąble na oponie, krzywa felga, źle starta opona, wszelkie luzy w zawieszeniu. Ja już przywykłem, i mówię sobie że ten model tak ma Pozdrawiam
Skrillex Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Opublikowano 9 Maja 2018 Opony nowe. Kola wywazone. Drazki i koncowki teraz sprawdzilem jest ok. To albo tarcze do wymiany albo przegub wewnetrzny bo jak trzymam za oske i ruszam gora dol to minimalny luz jest. Lozyska w kolach ok sa sprawdzilem
Axel1 Opublikowano 9 Maja 2018 Opublikowano 9 Maja 2018 Wymieniłem 2 razy tarcze przód i dalej trzęsło przy hamowaniu, sprawdziłem piasty i lewa piasta miała bicie. Po wymianie jest lepiej nie ma bicia przy hamowaniu ale na kierownicy jest takie mrowienie przy wyższych prędkościach jakby jakie wibracje od czegoś się przenosiły
Skrillex Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Opublikowano 9 Maja 2018 Opony nowe. Kola wywazone. Drazki i koncowki teraz sprawdzilem jest ok. To albo tarcze do wymiany albo przegub wewnetrzny bo jak trzymam za oske i ruszam gora dol to minimalny luz jest. Lozyska w kolach ok sa sprawdzilem 1
Skrillex Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 tarcze i klocki nowe zalozylen drgan podczas hamowania juz nie ma. I drgania podczas jazdy sie zmiejszyly. Ale od 160 dalej czuc ze cos nie jest tak jak powinno byc.. Drazki i koncowki moga miec cos z tym wspolnego?
przem8 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Górne wahacze, przynajmniej ja przerabiałem taki przypadek ale drgania nasilały się bardziej przy niewielkich skrętach i wyższych prędkościach.
Skrillex Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Opublikowano 10 Maja 2018 ok. Musze to sprawdzic. Bo mnie juz to denerwuje. Chociaz w sumie ktorys z prawej strony moze miec luz bo czasami slychac taki gluchy stuk z prawej strony jak wjade w wieksza dziure albo jak najezdzam na niski kraweznik jakis.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się