Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu 2.0 TFSI BWA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, CULTUS3 napisał:

Oleju nie bierze. Leje motula. Przebieg 260k. Kat jest w tej małej puszce zaraz za turbo i sondą 1 czy w drugiej puszce zaraz przed sondą 2? Chyba zostaje mi zdemontować wydech i sprawdzić. Jak będzie wyglądał na zatkany to go wybije i zobaczę co będzie bo już nie mam pomysłu. Z tego co wyczytałem to sonda 2 tylko diagnozuje i nie ma wpływu na pracę silnika więc do czasu wymiany kata powinien jeździć normalnie pomimo błędu. 

Oczywiscie sama sonda nie zmienia prwcy silnika ale jak masz kata zapchanego to turbo Ci nie napompuje cisnienia bo wydech je dusi. Ja bym to obstawial, zdejmij kata i zobaczna jak wyglada.

Tym bardziej ze kata masz to bledem sonda nie powinnazmienia walic jezeli kat sprawny i drozny

Kat jest pomiedzy sondami od razu od turbo odchodzi

Edytowane przez daglas
Opublikowano

Jarek nie sądzę żebym do wyjazdu na wakacje zdążył założyć ten sportowy katalizator bo jeszcze brakuje 5 osób, a za 1,5 tygodnia mam wyjazd i wiadomo chciałbym jechać z pełnym zapasem mocy więc jeżeli to jest kat to puki co to jest najszybsze rozwiązanie czyli wybicie. Jak pomoże to na bank dopiszę się do listy.

Michał wychodzi na to że już nic innego nie zostało i mam nadzieję że to jest to bo już zaczynam powoli żałować zakupu auta z tym silnikiem. Może to trudne odpalanie też jest spowodowane zapchanym katem? Zobaczę czy uda mi się wytargać dziada bez kanału. Jak nie to do następnego weekendu będę musiał wytrzymać jeszcze.

Opublikowano
1 godzinę temu, CULTUS3 napisał:

Jarek nie sądzę żebym do wyjazdu na wakacje zdążył założyć ten sportowy katalizator bo jeszcze brakuje 5 osób, a za 1,5 tygodnia mam wyjazd i wiadomo chciałbym jechać z pełnym zapasem mocy więc jeżeli to jest kat to puki co to jest najszybsze rozwiązanie czyli wybicie. Jak pomoże to na bank dopiszę się do listy.

Michał wychodzi na to że już nic innego nie zostało i mam nadzieję że to jest to bo już zaczynam powoli żałować zakupu auta z tym silnikiem. Może to trudne odpalanie też jest spowodowane zapchanym katem? Zobaczę czy uda mi się wytargać dziada bez kanału. Jak nie to do następnego weekendu będę musiał wytrzymać jeszcze.

Nie spotkalem sie osobiscie z takim problemem ale tak na zdrowy rozum moze miec to zwiazek. 

Opublikowano

@CULTUS3 nie ma co żałować zakupu, bo silnik daje dużo frajdy jak jest sprawny. Problemem jest wadliwy osprzęt, który plata takie figle jak tobie teraz. Gdzieś masz usterkę małą która drażni, ale jak ją znajdziesz to uwierz, będzie rogal na buzi :banan:

Opublikowano

Holmatro mam nadzieję ?

Co do wydechu. Czy ta druga puszka to tylko tłumik? Ja mam silnik poprzecznie i 2 sonda jest za drugą puszką i wygląda tak

ww-passat-b6-cc-katalizator-20-tfsi-kodsil-bpy-benzyna-passat-radomsko-sprzedam-114895902.jpg

Opublikowano
31 minut temu, CULTUS3 napisał:

Holmatro mam nadzieję ?

Co do wydechu. Czy ta druga puszka to tylko tłumik? Ja mam silnik poprzecznie i 2 sonda jest za drugą puszką i wygląda tak

ww-passat-b6-cc-katalizator-20-tfsi-kodsil-bpy-benzyna-passat-radomsko-sprzedam-114895902.jpg

Zrob fotke jeszcze z innej perspektywy, tak zeby bylo widac co jest za flansza od turbo

Opublikowano

To była fota z neta.

To fota z mojego zaraz za flanszą jeszcze na aucie.20180728_102201.jpg

Opublikowano
5 minut temu, CULTUS3 napisał:

To była fota z neta.

To fota z mojego zaraz za flanszą jeszcze na aucie.20180728_102201.jpg

To jest kat

Opublikowano
15 godzin temu, CULTUS3 napisał:

Jarek nie sądzę żebym do wyjazdu na wakacje zdążył założyć ten sportowy katalizator bo jeszcze brakuje 5 osób, a za 1,5 tygodnia mam wyjazd i wiadomo chciałbym jechać z pełnym zapasem mocy więc jeżeli to jest kat to puki co to jest najszybsze rozwiązanie czyli wybicie. Jak pomoże to na bank dopiszę się do listy.

To bierz poza grupowym zamówieniem, odrobinę drożej ale za parę dni dp, czy sportowy kat jest u Ciebie. Pisz albo dzwoń do barteza to Ci zrobi bez problemu.

Opublikowano

No to wyciągiem i wychodzi na to że mam 2 katalizatory. Czy idzie wizualnie stwierdzić czy są zapchane? Światła nie da się przez nie przepuścić bo nie ma fizycznie takich możliwości. 20180728_124150.jpg20180728_124131.jpg

Opublikowano

@CULTUS3 nie zapomnij dodac ze masz poprzeczniaka 

Opublikowano
56 minut temu, CULTUS3 napisał:

No to wyciągiem i wychodzi na to że mam 2 katalizatory. Czy idzie wizualnie stwierdzić czy są zapchane? Światła nie da się przez nie przepuścić bo nie ma fizycznie takich możliwości. 20180728_124150.jpg20180728_124131.jpg

Fakt masz lipnie jezeli chodzi o puszczenie swiatla przez kata, musisz cos wykombinowac na sprawdzenie albo zaryzykowac i go wywalic. Ale to juz Twoja decyzja

Opublikowano

Jak szczelnie zatkam rurę co idzie w stronę wydechu i dam powietrze z kompresora to bez problemu wylatuje przez katy. 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, CULTUS3 napisał:

Jak szczelnie zatkam rurę co idzie w stronę wydechu i dam powietrze z kompresora to bez problemu wylatuje przez katy. 

Wiesz ... gdyby nie lecialo w ogole to bys auta nie odpalil. Przeplyw musi byc odpowiedni, jak sie woz modzi tto tez daje sie wieksza srednice pomimo iz przeplyw jest. Zerknij jeszcze na klapke wg, otworz ja sztanga i zobacz czy niema jakis duzych pekniec wewnatrz muszli i szczegolnie pod klapką. Zrob fotke jak to wyglada

Edytowane przez daglas
Opublikowano (edytowane)

W tak ok 30szt losowo wybranych dziurek ze spokojem weszły 2 włosy z kabla do samego końca. Ani jedna nie była zatkana20180728_143830.jpg20180728_143743.jpg20180728_143803.jpg

Edytowane przez CULTUS3
Opublikowano (edytowane)

Skoro kat jest ok, dv ok, n75 ok, wg ok, brak nieszczelnosci w dolocie hmmm moze odma jest walnieta i przepuszcza cisnienie. Sprawdzales odme ? Membrana moze byc walnieta.

Zrob jeszcze logi 002 033. 

Na jalowym biegu masz jakies niuanse ? Obroty podskakuja, silnikiem telepie ?

Edytowane przez daglas
Opublikowano (edytowane)

No odma wymieniona na nową, ostatnie wydanie niby poprawione. Musiałem jeszcze wymienić ten wężyk od odmy co idzie pod kolektor ssący bo był pęknięty. Wszystko kupione w aso. Na wolnych co jakiś czas tak jakby wypadł zapłon. Ale komputer nic nie zarejestrował. Wymieniłem jeszcze zawór odpowietrzania zbiornika bo przepuszczał i był strasznie głośny. Jutro zrobię te logi. Obstawiałem nawet pompę w zbiorniku bo było ja słychać ale wymiana też nic nie pomogła. Pompa wysokiego ciśnienia podmieniona na sprawną (szklanka ok) też nic nie dało. Cewki podmieniona, świece wymienione. Normalnie ręce opadają 

Edytowane przez CULTUS3
Opublikowano
9 minut temu, CULTUS3 napisał:

No odma wymieniona na nową, ostatnie wydanie niby poprawione. Musiałem jeszcze wymienić ten wężyk od odmy co idzie pod kolektor ssący bo był pęknięty. Wszystko kupione w aso. Na wolnych co jakiś czas tak jakby wypadł zapłon. Ale komputer nic nie zarejestrował. Wymieniłem jeszcze zawór odpowietrzania zbiornika bo przepuszczał i był strasznie głośny. Jutro zrobię te logi. Obstawiałem nawet pompę w zbiorniku bo było ja słychać ale wymiana też nic nie pomogła. Pompa wysokiego ciśnienia podmieniona na sprawną (szklanka ok) też nic nie dało. Cewki podmieniona, świece wymienione. Normalnie ręce opadają 

Praktycznie wszystko nowe i to co moglo powodowac cala sytuacje noby sprawdzone. 

Jakim sposobem sprawdzales szczelnosc dolotu ?

Opublikowano (edytowane)

Dolot sprawdziłem demontując wszystkie przewody i oglądałem czy nie ma żadnych pęknięć. Sprawdzałem jak siedzą uszczelki i czy spinki dobrze trzymają. Nie sprawdziłem samego ic bo jak pisałem wcześniej nie miałem pomysłu jak. Może odłącze rurę przy przepustnicy, zatkam ją czymś i z drugiej strony też na przytkanej końcówce spróbuje napełnić układ z kompresora i może usłyszę czy gdzieś ucieka powietrze? 

Edytowane przez CULTUS3
Opublikowano
4 godziny temu, CULTUS3 napisał:

Dolot sprawdziłem demontując wszystkie przewody i oglądałem czy nie ma żadnych pęknięć. Sprawdzałem jak siedzą uszczelki i czy spinki dobrze trzymają. Nie sprawdziłem samego ic bo jak pisałem wcześniej nie miałem pomysłu jak. Może odłącze rurę przy przepustnicy, zatkam ją czymś i z drugiej strony też na przytkanej końcówce spróbuje napełnić układ z kompresora i może usłyszę czy gdzieś ucieka powietrze? 

Dokladnie tak, ja sobie zrobilem takie adsptery. Najlepiej zebys mial podlaczony do tego manometr. Wpuscic z 1 bar w uklad i obserwowac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...