Bartello Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Witam , z tego co zdążyłem się zorientować to seryjne AEB powinno dmuchac 0.5-0.6bar. ( Nie jestem pewny , tak wyczytałem na forach ) Tak też u mnie było do czasu czyszczenia przepustnicy... Po przeczyszczeniu przepustnicy ciśnienie wzrosło i teraz dmucha po 0.8bar. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć ? Z tego co mi wiadomo , auto nie przechodziło żadnych modów ( Jedyny to chyba filtr stożkowy heh ). Z Góry dziękuje za odpowiedzi
DivaynEays Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 masz wskaznik doladowania? czy jak zmierzyles ile dmucha?
Bartello Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Tak posiadam wskaźnik doładowania. Bo chyba w AEB inaczej nie da się zmierzyć ciśnienia , prawda ?
was002 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 tak, nie ma map sensora, więc masz pomiar oparty o ilość powietrza w dolocie mierzony przepływką. A ta jest cholernie wrażliwa na syf... o ile nie czyścisz tego stożka raz na tydzień, to jest duża szansa, że przepływka zaniża, co w rezultacie będzie skutkować problemem, bo sonda będzie mierzyć coś innego niż przepływomierz i zobaczysz check engine... jak przepływka Ci nawali, to będziesz miał różne objawy, włącznie z tym, że może przeładowywać. A może to też być związane z czymś zupełnie innym... 20 letnie auta tak już mają, że byle rurka zacznie puszczać i zaczną się robić jaja... krok po kroku sprawdzaj nieszczelności aż coś znajdziesz... Zrób logi, zobacz czy mierzy Ci 115-120g/s przy 5000rpm na III lub IV biegu i będziesz widział jaka jest kondycja układu regulacji i turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się