Malinowa mamba Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 Pany co zrobić czy silnik kończy już swoją żywotność? Niedawno miałem wymieniany olej i filtry dzisiaj z ciekawości podniosłem bagnet i zauważyłem że oleju jest jakby za dużo i jest troche mniej kleisty (5w40) ponadto bagnet zalatuje benzyną podobnie jak korek od wlewu oleju... rok może troche ponad był robiony rozrząd Dodam że auto kopa ma, rozpędza sie dobrze i sie nie przegrzewa , czasami auto przy większych obrotach jak dam mu przysłowiowego buta lubi szarpnąć jak by dostał czkawki ale występuje to rzadko. Autem jeżdżę sporadycznie i na krótkie dystanse Co może być przyczyną?
wesz82 Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 Puki nie sprawdzisz cisnienia na cylindrach mozesz sobie strzelac w jakim stanie jest silnik...
k232 Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 Zmierz kompresję i przy okazji zrób test uszczelki pod głowicą.
Malinowa mamba Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Opublikowano 27 Maja 2018 Hmmm może uda mi sie to ogarnąć w tym tygodniu.... jak sie okaże że to pierścienie to opchne go jakiemuś frajerowi albo zajade do końca ten wspaniały silnik tak czy inaczej dzieki pany za pomocne odp
wesz82 Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 15 godzin temu, Malinowa mamba napisał: Hmmm może uda mi sie to ogarnąć w tym tygodniu.... jak sie okaże że to pierścienie to opchne go jakiemuś frajerowi albo zajade do końca ten wspaniały silnik tak czy inaczej dzieki pany za pomocne odp Mysle ze raczej nie powinno sie chwalic takim czyms na prawo i lewo....
Malinowa mamba Opublikowano 19 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2018 Dobra jest już czerwiec i auto dalej jeździ byłem u mechanika pomiar kompresji wyszedł dobrze wtryski sprawdzone a benzyne choć niektórzy twierdzą że to bardziej spaliny... tak czy inaczej czuć dalej auto nadal lubi sobie poszarpywać i jakby inaczej wchodziło na obroty? Na diagnostyce typ powiedział o kodzie odpowiadającym za przepływomierz co ciekawe czy wtyczka jest podpięta czy też nie auto chodzi tak samo zauważyłem że gdy auto jest odpalone i poruszam wtyczką przepływomierza obroty spadają po czym znowu wracają? pany co może być nie tak że zalatuje benzyna z korka/bagnetu? czy przepływomierz może być od 1.8T? kupić nowy czy po regeneracji? i jak wymienić odmę w tym silniku a raczej którędy do niej dojść by nie odkręcać kolektora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się