Zetor Power Opublikowano 29 Maja 2018 Opublikowano 29 Maja 2018 Witam wszystkich, to mój pierwszy post, także kłaniam się nisko. Panowie mam problem z turbiną. Zdarza się, że co jakiś czas (gdy mocniej depnę albo np przyspiesze pod spore wzniesienie) wyłącza się turbina - tzn zapewne przechodzi w tryb awaryjny. Samochod to a4 b5 1.9tdi 1z (1zetor) 90km 1998r. Zakupiłem kabelek - podłączyłem się i sprawdziłem błedy w vcds lite. Pokasowałem je i problem jakby ustąpił, ale po czasie znów podczas przyspieszenia na wzniesieniu turbina się wyłączyła no i muł straszliwy. Po ponownym odpaleniu problem ustąpił, no ale wiadomo, że to kwestia czasu kiedy się znowu pojawi. Wydaję mi się również, że wzrosło spalanie. (btw czy można na vcds-lite odczytać spalanie /100km?, widziałem że można l/h, ale to niewiele mi mówi). Po wskazaniach na vcds wymieniłem przepływomierz, ale odczyty są nadal błędne - jest to zapewne zamiennik z nad rzeki jangcy (chociaż japan w nazwie :D) także możliwe, że też jest dupny, ale odczyty pokazuje bardzo podobnie jak stary pierburga, więc pewnie nie tutaj jest problem. Zrobiłem też "logi" dynamiczne do których daję linki: Grupa 003 (proszę przewińcie do 95.69s, robiłem z kumplem z roboty, trochu nieogar):http://vaglogi.pl/log-003_T7K7yq4.html Grupa 008 i 011:http://vaglogi.pl/log-011_008_KiKXQ13.html Tutaj jeszcze log z grupy 11 przed wymianą przepływki - ona nic nie zminieniła moim zdaniem (tylko do czasu 8.91, musiałem sam dać stop):http://vaglogi.pl/log-011_O89n8.html Błędy jakie w full scanie mi pokazało to: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 23 May 2018, 22:26:10:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.LBL Controller: 028 906 021 GM Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1436 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 VCID: 60B32383F35B 5 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-00 - Open or Short to Ground 00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62) 30-00 - Open or Short to Plus 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 VCID: 5ECF1D7BC92F 2 Faults Found: 00290 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Left (G46) 35-10 - - - Intermittent 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL Controller: 8L0 820 043 B Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73 Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 VCID: 2721789FD6F5 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D01 Coding: 01022 Shop #: WSC 06325 VCID: 33199CCF122D 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 32-10 - Resistance too High - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL Controller: 8D0 919 034 Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00140 Shop #: WSC 65535 VCID: E6BFB59B917F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0W0250503 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00222 VCID: DFB1A07F4E25 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 VCID: 56DF055BA11F 16 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Rear Passenger Side 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm; Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking; Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 28-00 - Short to Plus
Undisclosed Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 Zasadnicze pytanie, czy podczas rejestracji logu dynamicznego miałem wciśnięty gaz w podłogę? Chodzi mi o plik gdzie masz razem 008 i 011. Zakładam, że nie logowałeś na notlaufie. Sprawdź zawór N75, szczególnie jego wtyczkę, coś tam Ci źle styka. Przy okazji sprawdź/wymień najlepiej węże podciśnieniowe na silikony, takie podstawowe punkty do eliminacji zanim ktoś zacznie podejrzewać turbinę. 8 godzin temu, Zetor Power napisał: (btw czy można na vcds-lite odczytać spalanie /100km?, widziałem że można l/h, ale to niewiele mi mówi) nie da rady
Zetor Power Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2018 Ok update z logami. Przepraszam panowie za ten burdel z logami, ale robilem to pierwszy raz i sam musialem klickac. Logi ze starej przeplywki:http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4QduD9.html Logi z "nowej" przeplywki:http://vaglogi.pl/log-008_003_011_98LONX.html (8, 3, 11)http://vaglogi.pl/log-001_003_010_vXnbAk.html (1, 3, 10) Moje pytanie czy jest jakas widoczna zmiana na nowej przeplywce, jest sens ja zmieniac? (moge ja oddac w ciagu 14 dni) Czy zostac przy starej? Obecnie jest zalozona stara i problem z turbina sie nie pojawia (pewnie kwestia czasu). Z gory dzieki za odpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się