Pisar25 Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 Witm zaczynajac od poczatku to siadlo mi turbo w a4 b5 1.9 tdi 110km 98r z silnikiem AVN i bylo do wymiany... zdarzyło sie to daleko od domu wiec na miejscu mi mechanik wymienił.... od początk byo coś nie tak... dojechałem do domu i zacząlem spr wszystko.... okazalo się ze turbina nadawała się do regeneracji wiec rozebrałem, wyczyściłem kierownice i wszystko dookoła i poskładałem i na pierwszych biegach jest tak jak powinno być auto idzie jak szalone. ale na4 lub 5 biegu dochodzi do 100-120 i muł ? wyłączam zapłon i jade dalej i to samo.... sprawdziłem już szereg rzeczy.... na vagu wyskakuje bład 00575 - za małe ciśnienie w kolektorze dolotowym lub jak to tam inni tłumaczą. po tym jak siadlo turbo przeczyściłem kata i cały wydech, cały układ rur od turbo do interkulera wraz z nim i kolektora ssącego wraz z nim. Zaworki n75 i n18 działają poprawnie, układ szczelny, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa, wszystkie wężyki od podciśnień wymienione, gruszka na turbo działa i kierownice chodzą leciutko... kończą mi się pomysły na to co może być przyczyną wiec proszę o pomoc może ktoś miał podobnie... myślałem o zmianie filtra paliwa i demontarzu zaślepienia w EGR-rze ale nie wiem czy to coś da... słyszałem ze jak siada turbo i zasysa cały olej to obroty idą na maxa i wtedy zdarzają sie przypadki ze siada pompa wtryskowa i wtryski.... nie wiem na ile to prawda. czekam na pomysły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się