Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z przednim zawieszeniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisze tutaj bo na tym sie zbytnio nie znam. A wiec podczas skrecania, lub np na rondzie piszcza mi opony z przodu, jadac wolno oczywiscie. Wiecie moze czym to jest spowodowane ?? co bedzie do wymiany jezeli tak piszcza opony ?? i jakie koszty ??

Opublikowano

Jeżdziłeś wcześniej na tych oponach i było dobrze? Jakiej firmy są te opony?

Opublikowano

Wszystko bylo dobrze wczesniej, opony to DUNLOP. Jak jade wolno np bo nierownej drodze to slysze jak mi cos tam trzaska.... Moze to byc tym spowodowane ?? ze nie wiem ktorys z wachaczy jest zepsuty lub gumy ??

Opublikowano

Mozesz miec zle ustawiony kąt pochylenia kól albo zbieżnosc.Ale najlepiej poczekac na wypowiedzi osób znajacych se lepiej niz ja :a4fan:

Opublikowano

Jak trzaska tylko na zakrętach to poszedł przegub, ale dźwięk może być przenoszony z drugiej strony auta. Jeśli trzaski słyszysz na prostej drodze ale na wertepach, to na 99% poszedł wahacz dolny tylni w przednim kole. Ten wahacz siada najszybciej na naszych świetnych drogach.

[ Dodano: 12-03-2007, 18:15 ]

w jednym kole są 4 wahacze. Ten który opisałem jest najdroższy - kosztuje ok 250 zł. Reszta to koszta rzędu 100 - 150 zł. za sztukę.

Opublikowano

Przegub raczej nie ma nic do piszczenia opon na rondzie.Uszkodzenie przegubu charakteryzuje sie tym co napisales trzaskaniem podczas skretu. Prawdopodobne jest tez ze jak padl ktorys wahacz to kolo sie przechyla na rondzie i piszczy!! :a4fan:

Opublikowano
Mozesz miec zle ustawiony kąt pochylenia kól

Nie ma regulacji pochylenia kół w B5 (nie wiem jak w B6,B7). Jedynie zbieżność i to tylko przychodzi mi do głowy, ale jay_zzA4, nie piszesz o sciąganiu kierownicy w żadną stronę... Jechać na badanie zawiechy - tam wszystkiego się dowiesz.

Opublikowano

wiec do tego co napisaliscie, nie sciaga mi auta w zadna strone, nie stuka przy skrecaniu, tylko jak np wjezdzam na parking a z kostki brukowej jest zrobiony taki maly uskok to slychac jak cos trzaska.... pewnie jest tak jak mowicie, wahacz.... podjade w czwartek do mechanika bo sie umowilem z nim i wam napisze jak to wymieni czy to bylo to.

Opublikowano
Niestety ja też wymieniam ten wahacz, ale to nic z kosztami rozrządu. Pozdrawiam

dlaczego? mnie wymiana rozrządu w moim Audiczku wyniósł 250 zł :) z paskami :D

Opublikowano
nie stuka przy skrecaniu, tylko jak np wjezdzam na parking a z kostki brukowej jest zrobiony taki maly uskok to slychac jak cos trzaska.... pewnie jest tak jak mowicie, wahacz.
Sadze, ze to wahacz, proponuje wymienic dolne parami.
Opublikowano
proponuje wymienic dolne parami.

Nie chcę wprowadzać zamętu, ale mnie dwóch niezależnych mechaników powiedziało, że nie makonieczności wymiany parami.

Jakto w rzeczywistości jest?

[ Dodano: 13-03-2007, 14:44 ]

to nic z kosztami rozrządu
dlaczego? mnie wymiana rozrządu w moim Audiczku wyniósł 250 zł :) z paskami :D

Ale masz Kolego 1,9 a nie 2,5 jak my.

A tam ....

Opublikowano

Z tego co wiem to jezeli jeden z pary wahaczy jest uszkodzony, to jest spora szansa, ze drugi w niedlugim czasie takze nie bedzie zdatny do uzytkowania. Takze podobno lepiej jest od razy dokonac wymiane obydwu. Mysle, ze to dobre rozwiazanie i jest takie wlasnie moje zdanie.

PS. mi mechanicy mowili, ze najlepiej od razu wymienic cale zawieszenie :twisted: pewnie chcieli chlopaki nieco wiecej zarobic :confused:

Opublikowano

jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu , to tak jak bys poszedł do dentysty z dziurą w zębie i profilaktycznie poleczył tez boczne bo a nuż sie zepsują.

Opublikowano
jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu , to tak jak bys poszedł do dentysty z dziurą w zębie i profilaktycznie poleczył tez boczne bo a nuż sie zepsują.

Popieram w 100%!!! U mnie stukał górny, tylny. Od wymiany tylko tego jednego już 20 tys. km i nadal cisza.

Opublikowano
proponuje wymienic dolne parami.

Nie chcę wprowadzać zamętu, ale mnie dwóch niezależnych mechaników powiedziało, że nie makonieczności wymiany parami.

Jakto w rzeczywistości jest?

[ Dodano: 13-03-2007, 14:44 ]

to nic z kosztami rozrządu
dlaczego? mnie wymiana rozrządu w moim Audiczku wyniósł 250 zł :) z paskami :D

Ale masz Kolego 1,9 a nie 2,5 jak my.

A tam ....

Kup 2.5 Tdi to już nie zadasz tego pytania. Ale my mamy vi six :biggrin:

Nie jest źle.

Opublikowano
jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu ,
moze sie myle ale stracony czas i wklad pracy na kolejna naprawe (ewentualnie wizyte na warsztacie, lub tez szukanie kolejnego miejsca skad slychac stuki) jest relatywnie wiekszy niz koszt drugiego wahacza.
Opublikowano
jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu ,
moze sie myle ale stracony czas i wklad pracy na kolejna naprawe (ewentualnie wizyte na warsztacie, lub tez szukanie kolejnego miejsca skad slychac stuki) jest relatywnie wiekszy niz koszt drugiego wahacza.

To raczej zależy od człowieka, bo ja osobiście sam grzebie w zawieszeniu i jeśli chodzi o wymianę górnych wahaczy, to nie ma wielkiego problemu. Za dolne jeszcze się nie brałem a z nimi napewno jest więcej roboty.

Opublikowano

mi natomiast wali w przednim kole przy wiekszych prędkościach 100- 140 km/h) wtedy jest najbardziej odczuwalne ( wspomne, że górne wachacze wymieniłem bo miałem takie klekotanie w kole i minęło) a teraz to bicie, mechanicy mówia że to moze byc łozysko le kto wie. Może ma ktos ajoś diagnoze. Tomsta :confused:

[ Komentarz dodany przez: piotr1602: 12-04-2007, 11:37 ]

zapraszam najpierw do NEWBIE i zapoznania sie z regulaminem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...