jay_zzA4 Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Pisze tutaj bo na tym sie zbytnio nie znam. A wiec podczas skrecania, lub np na rondzie piszcza mi opony z przodu, jadac wolno oczywiscie. Wiecie moze czym to jest spowodowane ?? co bedzie do wymiany jezeli tak piszcza opony ?? i jakie koszty ??
mrog Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Jeżdziłeś wcześniej na tych oponach i było dobrze? Jakiej firmy są te opony?
jay_zzA4 Opublikowano 12 Marca 2007 Autor Opublikowano 12 Marca 2007 Wszystko bylo dobrze wczesniej, opony to DUNLOP. Jak jade wolno np bo nierownej drodze to slysze jak mi cos tam trzaska.... Moze to byc tym spowodowane ?? ze nie wiem ktorys z wachaczy jest zepsuty lub gumy ??
Tukan Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Mozesz miec zle ustawiony kąt pochylenia kól albo zbieżnosc.Ale najlepiej poczekac na wypowiedzi osób znajacych se lepiej niz ja
Mariusz Łódź Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Jak trzaska tylko na zakrętach to poszedł przegub, ale dźwięk może być przenoszony z drugiej strony auta. Jeśli trzaski słyszysz na prostej drodze ale na wertepach, to na 99% poszedł wahacz dolny tylni w przednim kole. Ten wahacz siada najszybciej na naszych świetnych drogach. [ Dodano: 12-03-2007, 18:15 ] w jednym kole są 4 wahacze. Ten który opisałem jest najdroższy - kosztuje ok 250 zł. Reszta to koszta rzędu 100 - 150 zł. za sztukę.
Tukan Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Przegub raczej nie ma nic do piszczenia opon na rondzie.Uszkodzenie przegubu charakteryzuje sie tym co napisales trzaskaniem podczas skretu. Prawdopodobne jest tez ze jak padl ktorys wahacz to kolo sie przechyla na rondzie i piszczy!!
Mariusz Łódź Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Niestety ja też wymieniam ten wahacz, ale to nic z kosztami rozrządu. Pozdrawiam
M@rcus Opublikowano 12 Marca 2007 Opublikowano 12 Marca 2007 Mozesz miec zle ustawiony kąt pochylenia kól Nie ma regulacji pochylenia kół w B5 (nie wiem jak w B6,B7). Jedynie zbieżność i to tylko przychodzi mi do głowy, ale jay_zzA4, nie piszesz o sciąganiu kierownicy w żadną stronę... Jechać na badanie zawiechy - tam wszystkiego się dowiesz.
jay_zzA4 Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Opublikowano 13 Marca 2007 wiec do tego co napisaliscie, nie sciaga mi auta w zadna strone, nie stuka przy skrecaniu, tylko jak np wjezdzam na parking a z kostki brukowej jest zrobiony taki maly uskok to slychac jak cos trzaska.... pewnie jest tak jak mowicie, wahacz.... podjade w czwartek do mechanika bo sie umowilem z nim i wam napisze jak to wymieni czy to bylo to.
PaPaY Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Niestety ja też wymieniam ten wahacz, ale to nic z kosztami rozrządu. Pozdrawiam dlaczego? mnie wymiana rozrządu w moim Audiczku wyniósł 250 zł z paskami
areckid Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 nie stuka przy skrecaniu, tylko jak np wjezdzam na parking a z kostki brukowej jest zrobiony taki maly uskok to slychac jak cos trzaska.... pewnie jest tak jak mowicie, wahacz. Sadze, ze to wahacz, proponuje wymienic dolne parami.
wit.s Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 proponuje wymienic dolne parami. Nie chcę wprowadzać zamętu, ale mnie dwóch niezależnych mechaników powiedziało, że nie makonieczności wymiany parami. Jakto w rzeczywistości jest? [ Dodano: 13-03-2007, 14:44 ] to nic z kosztami rozrządu dlaczego? mnie wymiana rozrządu w moim Audiczku wyniósł 250 zł z paskami Ale masz Kolego 1,9 a nie 2,5 jak my. A tam ....
areckid Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 Z tego co wiem to jezeli jeden z pary wahaczy jest uszkodzony, to jest spora szansa, ze drugi w niedlugim czasie takze nie bedzie zdatny do uzytkowania. Takze podobno lepiej jest od razy dokonac wymiane obydwu. Mysle, ze to dobre rozwiazanie i jest takie wlasnie moje zdanie. PS. mi mechanicy mowili, ze najlepiej od razu wymienic cale zawieszenie :twisted: pewnie chcieli chlopaki nieco wiecej zarobic :confused:
bratpit Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu , to tak jak bys poszedł do dentysty z dziurą w zębie i profilaktycznie poleczył tez boczne bo a nuż sie zepsują.
M@rcus Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu , to tak jak bys poszedł do dentysty z dziurą w zębie i profilaktycznie poleczył tez boczne bo a nuż sie zepsują. Popieram w 100%!!! U mnie stukał górny, tylny. Od wymiany tylko tego jednego już 20 tys. km i nadal cisza.
marcin j Opublikowano 13 Marca 2007 Opublikowano 13 Marca 2007 proponuje wymienic dolne parami. Nie chcę wprowadzać zamętu, ale mnie dwóch niezależnych mechaników powiedziało, że nie makonieczności wymiany parami. Jakto w rzeczywistości jest? [ Dodano: 13-03-2007, 14:44 ] to nic z kosztami rozrządu dlaczego? mnie wymiana rozrządu w moim Audiczku wyniósł 250 zł z paskami Ale masz Kolego 1,9 a nie 2,5 jak my. A tam .... Kup 2.5 Tdi to już nie zadasz tego pytania. Ale my mamy vi six :biggrin: Nie jest źle.
areckid Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu , moze sie myle ale stracony czas i wklad pracy na kolejna naprawe (ewentualnie wizyte na warsztacie, lub tez szukanie kolejnego miejsca skad slychac stuki) jest relatywnie wiekszy niz koszt drugiego wahacza.
M@rcus Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 jak jest luz na jednym wahaczu to po cholere wymieniać drugi który nie ma luzu , moze sie myle ale stracony czas i wklad pracy na kolejna naprawe (ewentualnie wizyte na warsztacie, lub tez szukanie kolejnego miejsca skad slychac stuki) jest relatywnie wiekszy niz koszt drugiego wahacza. To raczej zależy od człowieka, bo ja osobiście sam grzebie w zawieszeniu i jeśli chodzi o wymianę górnych wahaczy, to nie ma wielkiego problemu. Za dolne jeszcze się nie brałem a z nimi napewno jest więcej roboty.
jay_zzA4 Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Opublikowano 14 Marca 2007 Na jutro jestem umowiony z mechanikiem, on to zobaczy i sie dowiem co trzeba wymienic. Dam znac co sie dowiedzialem.
tomsta Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 mi natomiast wali w przednim kole przy wiekszych prędkościach 100- 140 km/h) wtedy jest najbardziej odczuwalne ( wspomne, że górne wachacze wymieniłem bo miałem takie klekotanie w kole i minęło) a teraz to bicie, mechanicy mówia że to moze byc łozysko le kto wie. Może ma ktos ajoś diagnoze. Tomsta :confused: [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 12-04-2007, 11:37 ] zapraszam najpierw do NEWBIE i zapoznania sie z regulaminem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się