Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Problem z wpadaniem auta w notlauf


pawel59876

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz niedoładowanie. Do przejrzenia wężyki podciśnienia, króciec vaccum pompy i sprawdzenie N75.

Do tego synchro w grupie 004 strasznie skacze i jest bardzo na plus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co oznacza że w grupie 004 synchro strasznie skacze sorry ja zielony w logach ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może napinacz już nie trzyma jak należy... kiedy rozrząd był zmieniany ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mi wyskakuje czujnik ABS/ESP i poduszka silnika może mieć związek z grupą 004 ?? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, kamil-vag napisał:

Masz niedoładowanie. Do przejrzenia wężyki podciśnienia, króciec vaccum pompy i sprawdzenie N75.

Do tego synchro w grupie 004 strasznie skacze i jest bardzo na plus...

Kamil rzuć jeszcze raz okiem na na 11-tą grupę dynamicznie, ta turbinka pięknie wstaje i od razu praktycznie zaczyna przeładowywać ...

Bardzo niskie jest oczekiwane ciśnienie doładowania , pewnie to AVB albo coś innego o podobnej mocy ?

Może rozlatuje się tłumik drgań skrętnych w kole rozrządu i dla tego synhro skacze tak mocno  ?

Ko_o_wa_ka_rozrz.jpg

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie lubię logów pojedynczych, wolę jeden poprawny 003+008+011 niż te wszystkie... Piotrze masz rację, najpierw przeładowuje, a potem nie doładowuje, czyli bardziej bym stawiał na przycinanie geometrii, nawet wysterowanie N75 wysokie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj jeszcze trochę i obserwuj, raczej turbo do czyszczenia.

Może pomoże zwykłe przegonienie auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2018 o 18:37, pawel59876 napisał:

A co z tą grupą 004 za co wgl odpowiada ? 

ustawienie rozrządu - ważne !!

ten kąt powinien być przy 0, sporo uważa żeby zjechać nawet do -0.5

to się reguluje duże kółko wałka rozrządu - po zdjęciu osłony. Jak coś kumasz z mechaniki to możesz to poprawić. Na forum dużo o tym jest.

 

A właśnie skoki wskazują na napinacz. Jakbyś zrobił loga kilkunastosekundowego na wolnych obrotach, to by widać było czy skacze wartość czy się trzyma na w miarę stałym poziomie. U mnie stojąc na światłach właśnie tak co kilka-kilkanaście sekund był skok i to czuć było że silnik wpadał w wibracje. Po wymianie rozrządu ustało.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...