Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 1.8t aeb problem z przeładowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemanko. Mam problem z przeladowywaniem u mnie w a4 b5 aeb. Auto po Chipie, ponad pół roku od kiedy je mam jeździło znakomicie i trzymało 0.9b do 1b, natomiast jakiś czas temu zauważyłem ze ciśnienie po przekroczeniu 0.8b zaczyna samo rosnąć do Ok 1.5b i następuje przeładowanie i wpada w awaryjny.  Wymienione:  -DV -n75 -węże od n75 i DV  -turbosprężarka  po regeneracji - sprawdzona szczelność   Ma ktoś pomysł co sprawdzić jeszcze, lub jakie grupy logow zrobić? Dodam ze to stało się w krótkim odstępie po wizycie u gazownika, wymiana reduktora i czujnika ciśnienia gazu. Odłączyłem czujnik ciśnienia a wężyk zaślepiłem lecz przeładowanie dalej występowało i na benzynie i na gazie.

Edytowane przez Dominozx
Opublikowano

Weź edytuj ten post i napisz normalna czcionka bo oczopląsu idzie dostać. 

Masz przeładowanie i od razu wymieniłeś DV, N75 i węże od N75 i DV?

Opublikowano (edytowane)

 N75 czyściłem ale ułamałem trójnik wiec kupiłem nowy. Przy demontażu zauważyłem ze węże są sztywne i maja mikropęknięcia to wymieniłem od razu tu i przy DV. DV miałem za darmo wiec tez pozwoliłem sobie na Podmianke. Turbo wymienione miesiąc przed tym gdzieś, wg szczelne, ładnie pracuje po podaniu ciśnienia. Przepływomierz magnetti nowy, wymianialem pół roku temu

Edytowane przez Dominozx
Opublikowano

Jakie grupy logow zrobić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...