Dominozx Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) Siemanko. Mam problem z przeladowywaniem u mnie w a4 b5 aeb. Auto po Chipie, ponad pół roku od kiedy je mam jeździło znakomicie i trzymało 0.9b do 1b, natomiast jakiś czas temu zauważyłem ze ciśnienie po przekroczeniu 0.8b zaczyna samo rosnąć do Ok 1.5b i następuje przeładowanie i wpada w awaryjny. Wymienione: -DV -n75 -węże od n75 i DV -turbosprężarka po regeneracji - sprawdzona szczelność Ma ktoś pomysł co sprawdzić jeszcze, lub jakie grupy logow zrobić? Dodam ze to stało się w krótkim odstępie po wizycie u gazownika, wymiana reduktora i czujnika ciśnienia gazu. Odłączyłem czujnik ciśnienia a wężyk zaślepiłem lecz przeładowanie dalej występowało i na benzynie i na gazie. Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Dominozx
cysiek18 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Weź edytuj ten post i napisz normalna czcionka bo oczopląsu idzie dostać. Masz przeładowanie i od razu wymieniłeś DV, N75 i węże od N75 i DV?
Dominozx Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) N75 czyściłem ale ułamałem trójnik wiec kupiłem nowy. Przy demontażu zauważyłem ze węże są sztywne i maja mikropęknięcia to wymieniłem od razu tu i przy DV. DV miałem za darmo wiec tez pozwoliłem sobie na Podmianke. Turbo wymienione miesiąc przed tym gdzieś, wg szczelne, ładnie pracuje po podaniu ciśnienia. Przepływomierz magnetti nowy, wymianialem pół roku temu Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Dominozx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się