edguy86 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 (edytowane) Witam. Posiadam Audi a4 b7 2.0 tfsi silnik BGB. Od jakiegos czasu mam problem z błędem silnika , wyskakuje co 300-500 km. Mój mechanik zeskanował silnik i wyskoczyły 2 błedy pierwszy kataliaztora P-0420 drugi uszkodzony elektrozawór turbo. Po wymianie elektrozawory jak narazie jest ok. Moje pytanie brzmi: jezeli uszkodzony był zawór turbo mogło mieć to wpływ na pracę katalizatora i czy trzeba będzie go wymienić ?? Edytowane 5 Czerwca 2018 przez edguy86
KubiaK Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 nie widze zwiazku za bardzo jednego z drugim, powiedz mechanikowi , zeby sprawdzil Ci cisnienie zwrotne w ukladzie wydechowym i bedziesz wiedzial czy kat jest zapchany czy nie . jesli nie to mozesz z tym zyc . przy ilus tam tysiacach km to niestety kat juz tylko bardziej przeszkadza niz pomaga , no chyba, ze chcesz byc bardzo eko to wymien albo wstaw dp albo zaslep 2 sonde jak nie chcesz miec bledu .
Hołowczyc20 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) Dokładnie to co kolega pisał wyżej,do wymiany prawdopodobnie zawór DV,a co kata to proponuję wstawić sportowy u nas na forum kolega robi takie tu masz link do tematu. Ps w temacie jest lista chętnych na katy jak uzbiera się 10 osób to będzie taniej. Edytowane 8 Czerwca 2018 przez Hołowczyc20
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się