Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywanie podczas przyspieszanie. ZERO błędów.


Sedrak Dan

Rekomendowane odpowiedzi

Pany opadają mi już ręce. Auto na PB chodzi bez problemu. Na LPG kiedy spokojnie przyspieszam auto czasem chodzi normalnie, a czasem przerywa jakby wypadanie zapłonów. Kiedy mocno przyspieszam problemu nie ma. Check się nie świeci, błędów zero. Byłem u dwóch gazowników. Każdy mówi, że jest dobrze wystrojone i to nie wina gazu(moim zdaniem też nie, bo gdyby to wtryski nie wyrabiały to by przełączył na PB). Świece nowe NKG. Cewki mają dwa lata BERU. Każdy mi mówi, że to cewki, ale jak mam je wymienić za ponad 400 zł i okaże się, że to nie to.... Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dynamiczne na pb 2+33, 3+20 i 115+118 i na lpg 2+33. Jak na pb jest ok to obstawiam, że coś z instalacją lpg jest nie tak ale coś więcej pokaże diagnostyka za pomocą vag/vcds.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak ja mam samemu zrobić logi dynamiczne :) Ciężko znaleźć tak długa równą prostą. Innej metody nie ma by sprawdzić?

Logi rozumiem, że załączam trzeci bieg od 1500 do odcinki i stop? Robię każdą z tych kombinacji? Wszystko wyłączone(klima,światła itp.?)

Edytowane przez Sedrak Dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze wcześniej skasuj błędy nawet jak ich nie ma. Możesz w ciemno wymieniać różne rzeczy i stracić setki złotych więc chyba lepiej znaleźć 500m prostej. Jak masz interfejs do gazu to możesz sam podejrzeć ustawienia i ewentualnie wyłączać kolejno wtryskiwacze gazowe, może to ich wina. Tak to można gdybać. Byłeś w jakiś polecanych warsztatach lpg (mówię o takich np. z forum lpg)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Sedrak Dan napisał:

ale jak mam je wymienić za ponad 400 zł i okaże się, że to nie to

Jak ja to lubię hahaha :D

To sobie k**wa KUP MATIZA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie trzeba coś wymyślić. Niedawno zakładałem nowe wtryski Staga i Qbox. Warsztat ma dobre opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Sedrak Dan napisał:

Będzie trzeba coś wymyślić. Niedawno zakładałem nowe wtryski Staga i Qbox. Warsztat ma dobre opinie.

Czemu uwaliłeś się wtryskiwaczy? A sprawdzałeś reduktor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, k232 napisał:

Jak ja to lubię hahaha :D

To sobie k**wa KUP MATIZA

Kolego i po chu8 takie komentarze dajesz? Gdyby nie było mnie stać na ten samochód to bym nim nie jeździł, ale jak mam wymieniać coś co działa to chyba bez sensu co? .... k**wa kolejny wielki specjalista. Jak nie masz nic do powiedzenia to proszę milcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty milcz i zacznij działać jak już masz wsio napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, strazak93 napisał:

Obstawiam wadliwy wtryskiwacz lpg. 

Przy nowej instalacji? A nie powinno tego widać przy kalibracji lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisałeś gdzieś , że to nowa instalacja , że teraz zadajesz takie pytanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

12 minut temu, k232 napisał:

A napisałeś gdzieś , że to nowa instalacja , że teraz zadajesz takie pytanie ?

Tak. W poprzednim poście.  Reduktor ma około pół roku. Czerwony również STAG.

3 godziny temu, Sedrak Dan napisał:

Będzie trzeba coś wymyślić. Niedawno zakładałem nowe wtryski Staga i Qbox. Warsztat ma dobre opinie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy nie znaczy że nie może być wadliwy,najlepiej jechać do gazownika niech podepnie kompa i jazda w drogę, sprawdzić instalacje, ewentualnie poprawić regulację,tym bardziej jak jest gwarancja. 

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Sedrak Dan napisał:

 

 

Tak. W poprzednim poście.  Reduktor ma około pół roku. Czerwony również STAG.

 

No i właśnie te reduktory stagowskie są słabe do polecenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy odma może mieć z tym coś wspólnego? U mnie jest zaplamiona olejem  a tak raczej nie powinno być. W weekend będę miał możliwość sprawdzenia logów, ale nie wiem czy to dobry pomysł w sytuacji z tą odma

Miałem jedną nową cewkę i wymieniałem po kolei. Padnięta była cewka numer 1. Na razie po wymianie problem nie występuje. Dziwne, że błędu nie było, ale jeszcze pojeżdżę i zobaczę czy to na pewno ona.

Edytowane przez Sedrak Dan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...