kriistoff Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Witam jestem nowym członkiem forum także prosze o wyrozumiałość.Odnośnie tematu prosiłbym o analize logów z grup 115+118,003+020,002+033.Totalnie nie wiem o co tu kaman?. http://vaglogi.pl/log-115_118_nmcHN.html http://vaglogi.pl/log-003_020_NJHtD89.html http://vaglogi.pl/log-002_033_q77W7D.html
bartez90 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Jak robisz logi to gaz musi być wcisnięty w podłogę, do końca. Tu tak nie było, więc nie ma co oceniać za bardzo (małe doładowanie i niski przepływ są efektem właśnie braku wciśnięcia gazu do końca). Zrób jeszcze raz te same grupy na 3 biegu z gazem w podłodze do 6k obrotów. Na pewno niepokoić mogą duże spalanie stukowe w grupie 020. Swiece wymieniałeś kiedys? Katalizator jest?
kriistoff Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Witam kolego gaz był do dechy.Dziwi mnie to ze turbo do pewnego czasu pompuje a później doładowanie spada.Nie wiem co jet grane ale gaz był w spodzie cały czas do zakończenia pomiaru.Swiece były zakładane nowe platynowe takie jakie fabryka przewiduje,kat jest Edytowane 9 Czerwca 2018 przez kriistoff
kriistoff Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Ostatnio robiłem pomiar ciśnienia na cylindrach.Na dwóch 11,5 a następne dwa po 12.Co do kata często wyskakiwał mi błąd odnośnie wypalenia, wiec załozyłem emulator na drugiej sondzie.Logi były robione na 3-cim biegu.Logi były robione 2 razy, bo am obie zryłem beret co to za cuda sie wyświetlaja Edytowane 9 Czerwca 2018 przez kriistoff
bartez90 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 No to kompresja w normie, nawet jeszcze całkiem dobra. Może być jakiś problem z przepustnicą, możesz sprobować zrobić razem logi: 002 + 115 + 117. Powinno to dać obraz co do wartości kąta pedału gazu i przepustnicy.
kriistoff Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Nie wiem czy to ma znaczenie ale dośyć długi czas dręczy mnie błąd ubogiej mieszanki 17536.Logi postaram sie zrobić jak najszybciej.Wymieniałem w związku z tym ezektor (oryginał) i zaworek (także z oryginału) oraz gumowy trójnik pod kolektorem.Zauważyłem również,że autko ciężej odpala po dłuższym przestoju,tzn po nocy np.Od kilku dni jest taka anomalia Edytowane 9 Czerwca 2018 przez kriistoff
kriistoff Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Swego czasu także wymieniałem zawór DV, już nie pamiętam jakiej marki ale nie china na pewno?.Ogólnie tak świruje coś,raz jest moc i czuć lekkie wciskanie a innym razem jakby tego turba nie było i totalny brak mocy Edytowane 9 Czerwca 2018 przez kriistoff
przem8 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Przepływ masakra i pewnie stąd też te stuki. Najprawdopodobniej przepływka do wymiany, bo jej wskazania są dramatyczne. Błędy kasowałeś przed logami?
kriistoff Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 Błędy skasowane,90st ,gaz do dechy na 3-cim biegu.Oto kolejny log z grupy 115+118,robiony poraz trzeci.Bez klimy tylko teraz świeczki bo się ciemno zaczyna robić http://vaglogi.pl/log-115_118_9f123D.html Logi o które prosił kolega Bartez 002+115+117 http://vaglogi.pl/log-002_115_117_SQ0TO.html
kriistoff Opublikowano 9 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2018 (edytowane) Dlaczego turbo do 4 tysi coś pompuje a później doładowanie spada?.I dlaczego tak sie dzieje przy ciśnieniu zadanym przez sterownik.Powinno wzrastać do końca pomiaru jak dobrze rozumuje?.Dopiero zaczynam przygodę z logami,także proszę o wyrozumiałość i wszelkie wskazówki,za co będę serdecznie wdzięczny. Edytowane 9 Czerwca 2018 przez kriistoff
bartez90 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Ogolnie male turbo k03 z bfb nie trzyma doladowania do 5-6k obrotow i gora moze spadac. To jest normalne akurat. Problem taki ze nawet avj w peaku pompuje 0,5b najmniej, u Ciebie jest 0,4b jedynie. Po logu 117 widac ze przepustnica przerywa przy okolo 2900. To przez to moze byc problem z osiagnieciem doladowania. Takze przepustnica na razie jest pewnym tropem. Do tego przeplywka tez dramatycznie malo mierzy.
bartez90 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Widac tak jakby ecu nie dostawalo prawidlowego sygnalu z przepustnicy i przez to zaniza zadane cisnienie doladowania. Sprobuj moze podmienic przepustnice na inna. Mozesz podeslac ten problem koledze @Łukasz13 bo widzialem ze kiedys sie zajmowal podobnym problemem.
przem8 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Tu raczej główny problem tkwi w wartościach przepływu powietrza ale niech się kto mądrzejszy wypowie
bartez90 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 Przeplywka swoja droga ale obawiam sie ze problem tutaj moze siegac glebiej. Na razie tropy sa dwa i na tym mozna sie skupic. Do autora: a jak odczuwasz obecnie moc auta? Jak to jedzie? Padaka totalna?
kriistoff Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Panowie to ile powinna pokazywać sprawna przepływka? przy małym, srednim i pełnym obciążeniu?.Nie rozumiem również kwestii dlaczego obciążenie procentowe silnika nie dobija do 100%.Czy mógłby być taki kiepski przepływ powietrza spowodowany nieszczelnością w dolocie?.Co do mocy to d*py nie urywa,czasami zbiera sie fajnie a czasami jak dyszel, wciskam gaz i czekam na reakcje której nie ma? Edytowane 10 Czerwca 2018 przez kriistoff
przem8 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Dla avj powinna pokazywać maksymalnie w granicach 125g/s. U Ciebie są tak niskie wartości, że to raczej nie jest wina nieszczelności. Najlepiej jakbyś podmienił od kogoś na sprawną i powtórzył log 2+33.
bartez90 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Najpierw podmień przepłykę i powtórz logi. Wtedy zobaczymy co dalej. Brak 100% obciążenia silnika może być spowodowany problemem z przepustnicą o którym pisałem. Albo czymś jeszcze innym. Trzeba wykluczać po kolei. Zacznij od przepłyki, jak nic się nie zmieni podmieniaj przepustnice, jak znowu nic to będziemy myśleć dalej.
kriistoff Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 Na podmiankę raczej nie będę miał przepływki,więc zostaje kupno nowej lub używanej.Co sądzicie jak nowa to tylko bosch? czy china polata chwile?.Używana znowu nie wiadomo czy będzie sprawniejsza od obecnej.Z jakiego auta by jeszcze podeszła przepływka?. Skoro nikt nie proponował czyszczenia to pewnie jej to nie uzdrowi?.Czyszczenie i adaptacja przepustnicy poprawi coś?
przem8 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Możesz spróbować wyczyścić tą, tylko nie mechanicznie, z zamienników tylko bosch i żaden inny nie gwarantuje prawidłowych wskazań. Wiele osób na forum się już o tym przekonało. Do przepustnicy możesz zajrzeć ale jej czyszczenie pomaga jak masz głownie problemy z nierównymi obrotami na biegu jałowym. Zacznij też od sprawdzenia szczelności dolotu kompresorem.
kriistoff Opublikowano 10 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2018 Kolego przemo jak czyścic żeby nie narobić jeszcze gorzej?,może psykać jakimś zmywaczem do hamulców?.Przy sprawdzaniu szczelności zaślepiać odme przy tipie?.Jakim ciśnieniem sprawdzać 1 bar?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się