Krzychududi Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Witam, Dziś po około tygodniu nie jeżdżenia moją audi, zrobiłem nią jakies 20 km, po czym po ruszeniu z parkingu zapaliły mi sie kontrolki abs i esp. Po podłączaniu pod kompa wyświetliły mi sie takie oto błędy. Dodam że jakiś tydzień temu wymieniłem przepływomierz, zrobiłem tego samego dnia około 200 km, podpiąłem pod komputer i nie było żadnych błędów. VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 13 June 2018, 20:52:07:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77631 VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Bardzo prosze o pomoc.
przem8 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Opublikowano 13 Czerwca 2018 Jeden błąd najprawdopodobniej jest od włącznika świateł stopu przy pedale hamulca, często towarzyszy temu świecenie kontrolki esp. Wszystko błędy sporadyczne więc skasuj i zobacz co powróci. Co do przepływki to zrób loga i zobacz jakie wartości pokazuje, może kostka coś nie łączy ?
Krzychududi Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2018 W dniu 13.06.2018 o 22:09, przem8 napisał: Jeden błąd najprawdopodobniej jest od włącznika świateł stopu przy pedale hamulca, często towarzyszy temu świecenie kontrolki esp. Wszystko błędy sporadyczne więc skasuj i zobacz co powróci. Co do przepływki to zrób loga i zobacz jakie wartości pokazuje, może kostka coś nie łączy ? Rozumiem, a które grupy logować?
MaTeo85 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 przeczytaj temat o diagnostyce ALT jest podpiety na forum. tam kolega Kamil wszystko pięknie opisał
Krzychududi Opublikowano 16 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2018 1 godzinę temu, MaTeo85 napisał: przeczytaj temat o diagnostyce ALT jest podpiety na forum. tam kolega Kamil wszystko pięknie opisał Ok, dzięki wielkie
Krzychududi Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 ok, udało mi sie ogarnąć logi Tu są razem dynamiczne i statyczne:http://vaglogi.pl/log-032_033_002_c9Egr9.html a tu tylko statyczne:http://vaglogi.pl/log-020_091_003_mZAvh50.htmlhttp://vaglogi.pl/log-130_131_134_QOwO5X2.html Bardzo proszę o pomoc, bardziej doświadczonych kolegów.
przem8 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Przepływka pod obciążeniem dobrze mierzy, na jałowych jakoś dziwnie jest. Za długie czasy wtrysku jak na alt, do sprawdzenia ciśnienie paliwa. Ta przepływka to bosch co wymieniałeś?
Krzychududi Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 Tak, boshowska właśnie, jeździ że mną od 2 tygodni około. Czyli z przepływomierze wszystko wporzadku? Ciśnienie sprawdzę na dniach
przem8 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Opublikowano 17 Czerwca 2018 29 minut temu, Krzychududi napisał: Czyli z przepływomierze wszystko wporzadku? Pod obciążeniem tak ale na jałowych ma jakieś wahania. Błąd od przepływki powraca?
Krzychududi Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 14 minut temu, przem8 napisał: Pod obciążeniem tak ale na jałowych ma jakieś wahania. Błąd od przepływki powraca? Poki co nie, ale też nie za dużo jeździłem zrobiłem jakieś 100 km
Krzychududi Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2018 (edytowane) Witam, Błędy poki co się nie pokazują, jednakże martwi mnie coś innego, auto na biegu jalowym dodaje sobie samo gazu na rozgrzanym silniku. Takie falowanie obrotow trwa ok. 10 sek i ustaje. Do tego mam 3/4 baku a zasięg wynosi 450 km. Czy to objawy sondy? Z tych logów zamieszczonych wyżej coś wynika? Proszę o pomoc, pozdrawiam. Edytowane 29 Czerwca 2018 przez Krzychududi
przem8 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Sprawdzałeś odmę albo wymieniałeś jakieś zaworki od niej na inne niż ori?
Krzychududi Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2018 Nie, nic nic nie ruszalem przy odmie, dodam że czasem przy przyspieszeniu podszarpuje, ale też nie zawsze, od niskich obrotów do 2.5 tyś na 2 i 3 biegu
Krzychududi Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 W dniu 29.06.2018 o 21:50, przem8 napisał: Sprawdzałeś odmę albo wymieniałeś jakieś zaworki od niej na inne niż ori? Dzisiaj po około miesiącu zrobiłem skan i oto co mi wyskoczyło: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 04 July 2018, 17:54:41:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77631 VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent O co może w tym chodzić? cche zaznaczyć ze przy zawracaniu na chwile zapaliła sie kontrolka esp, i troche na jałowyum zaczął falowac obrotami. o co może chodzić? Bo wymieniać wszystkie elementy po kolei nie ogarnę z kasą... Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Może ten przepływomierz wadliwy się trafił i trzeba reklamować. Drugi błąd nie wiem z czym jest związany.
Krzychududi Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Opublikowano 13 Lipca 2018 Drugi też jest związany z przepływomierzem z tego co zdołała ustalić. Przepływomierz nowy ale wadliwy, czekam ma reklamację. Słyszałem też że można wyczyścić stary jakimś środkiem, to coś pomaga, ktoś próbował już?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się