mrowa95 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Witam wszystkich. Ostatnio wymieniałem tarcze ,klocki i lewy zacisk z tyłu w serwisie oraz amortyzatory własnoręcznie. Już przed wymianą miałem problem taki że podczas hamowania zaczynało trzęść samochodem stwierdziłem że to przez amortyzator który pociekł. Wymieniłem więc amortyzatory własnoręcznie ( brak kasy ) a że robiłem to pierwszy raz przy wymianie 1 amortyzatora ( lewego) nie zapamietalem/zaznaczylem polozenia elementów względem siebie i montując amortyzator zamontowalem go gornym mocowaniem na odwrót ( tam ta metalowa miseczka jest wyprofilowana w jedna stronę ) i w dalszym ciągu trzęsło wiec po tygodniu wykręciłem amortyzator i zobaczylem że był źle zamontowany i go przestawilem w prawidłową pozycję ale w dalszym ciągu trzęsie i mam wrażenie że to właśnie to lewe koło. Jak myślicie przez to ze przez tydzień jeździłem z źle zamontowanym amorkiem uszkodzilem go i przez to nie pracuje on teraz poprawnie i to powoduje trzęsienie ? Czy szukać przyczyny gdzie indziej?
hugo911 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 kolego co masz na myśli pisząc że trzęsie przy hamowaniu? Bicie na kierownicy czy całą budą trzęsie?
wesz82 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Wpierw zacznij od sprawdzenia bicia piast.
mrowa95 Opublikowano 17 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2018 Trzęsie buda. I mam wrażenie że właśnie bardziej trzęsie tył samochodu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się