lukas770 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Witam serdecznie. Od niedawna jestem użytkownikiem Audi A4 B5 1.8 1997 r. Kombi z silnikiem ADR Muszę kupić silnik do niego że względu na uszkodzoną uszczelkę pod głowica, dzwoniłem w pare miejsc i za każdym razem coś innego sprzedający opowiadaja, że silnik jest z napinaczem hydraulicznym inny że każdy silnik ADR pasuje że z napinaczem hydrauliczno elektrycznym przy grodzi silnika tylko będzie pasował Proszę o podpowiedź jak dokładnie sprawdzić jaki mam model silnika czy po jakimś kodzie czy na co zwrócić uwagę jestem kompletnym nowicjuszem jeśli chodzi o audi
Makale Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Co jest takiego strasznego w uszczelce pod głowicą, że kupujesz drugi silnik? Przestań się bawić w dziecinadę bo kupisz kolejnego złoma. Zwalaj głowice oddaj do planowania, test szczelności i nowa UPG i śmigasz dalej, a nie swapy głupie jakieś.
lukas770 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Zagotowal się i staraznie klepie na klawiaturze dosłownie chodzi jak diesel
MM1311 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 14 godzin temu, lukas770 napisał: Witam serdecznie. Od niedawna jestem użytkownikiem Audi A4 B5 1.8 1997 r. Kombi z silnikiem ADR Muszę kupić silnik do niego że względu na uszkodzoną uszczelkę pod głowica, dzwoniłem w pare miejsc i za każdym razem coś innego sprzedający opowiadaja, że silnik jest z napinaczem hydraulicznym inny że każdy silnik ADR pasuje że z napinaczem hydrauliczno elektrycznym przy grodzi silnika tylko będzie pasował Proszę o podpowiedź jak dokładnie sprawdzić jaki mam model silnika czy po jakimś kodzie czy na co zwrócić uwagę jestem kompletnym nowicjuszem jeśli chodzi o audi Sprawdź jaki masz teraz napinacz: hydrauliczny czy elektro-hydrauliczny i będziesz wiedział jakiego silnika z jakim napinaczem szukać. Jak sprawdzić? Wystarczy podnieść maskę i wychylić głowę za silnik, zaraz za głowicą i przed grodzią działkową jest widoczny napinacz. Jeśli nie posiada on żadnej wtyczki mamy hydrauliczny (tańszy), jeśli posiada wtyczkę to napinacz jest elektro-hydrauliczy (dużo droższy).
lukas770 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Podaje zdjęcie rozumiem że to jest z napinaczem hydrauliczno elektrycznym
k232 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Jeżeli dobrze patrzę to masz z wtyczką czyli droższy. Dlaczego nie chcesz naprawić uszczelki pod głowicą tylko nowy silnik?
lukas770 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2018 Teraz, k232 napisał: Jeżeli dobrze patrzę to masz z wtyczką czyli droższy. Dlaczego nie chcesz naprawić uszczelki pod głowicą tylko nowy silnik? Zagotowal się dwa razy sztuka bardzo pod klawiaturą
k232 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 9 minut temu, lukas770 napisał: Zagotowal się dwa razy sztuka bardzo pod klawiaturą Wiem, że się zagotował, umiem czytać, ale nie da rady tego naprawić tylko silnik trzeba zmieniać ?
lukas770 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2018 Czy silnik ADR bez napinacza hydrauliczno elektrycznego mogę zamontować do tego auta ?? Skoro wcześniej był z napinaczem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się