-TheONE- Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Witam, Jak wracałem autostradą zaczeła mrugać spirala auto straciło moc uruchomił się tryb awaryjny. Po wyłączeniu i włączeniu spirala znikła jednak samochód nie odzyskał pełnej mocy. Turbo nie wstaje a tryb awaryjny załącza się zawsze przy osiągnięciu wyzszych obrotów obrotów. Błędy jakie zczytane z silnika: P0101, P0299. Jeszcze dzisiaj postaram się wstawić logi statyczne. Podczas jazdy i na postoju przepływomierz nie wskazuje większej masy powietrza niż ok 570. EGR przeczyszczony. Test w basic setting dla EGR wygląda dobrzeczy zmienia wartości. Przepływkę wymieniłem na inną używaną ale też nie mam pewności czy jest sprawna, jednak zachowuje się tak jak stara. Dolot sprawdzony, gdże mogę szukać problemu jeżeli turbo wogole nie doladowuje (zmienna geometria raczej się nie przycina, luźno chodzi)
kamil-vag Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Szukaj problemu w układzie podciśnienia, sterowania N75. Dynamiczny by więcej powiedział niż statyczny.
-TheONE- Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Witam, poniżej logi dynamiczne (bez opisu), statyczne oraz nastawy. LOG-01-001-004-xxx.csv LOG-01-001-xxx-xxx.csv LOG-01-001-xxx-xxx-statyczny.csv LOG-01-003-008-011.csv LOG-01-003-011-xxx.csv LOG-01-003-xxx-xxx.csv LOG-01-003-xxx-xxx-nastawy-basic-settings.csv LOG-01-004-xxx-xxx.csv LOG-01-004-xxx-xxx-statyczny.csv LOG-01-007-xxx-xxx.csv LOG-01-008-xxx-xxx.csv LOG-01-010-xxx-xxx.csv LOG-01-011-010-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx-nastawy-basic-settings.csv LOG-01-013-xxx-xxx-statyczny.csv LOG-01-018-xxx-xxx-statyczny.csv LOG-01-023-xxx-xxx-statyczny.csv Log-Log.txt Edytowane 23 Czerwca 2018 przez -TheONE-
kamil-vag Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Turbo w ogóle nie wstaje. to nie wina przepływki, więc jej nie ruszaj. Zrób próbę, weź kawałek wężyka i podepnij na krótko gruszkę turbiny pod króciec z vacum. Zrób tak loga. Turbo powinno wstać od razu i przeładować. Jak tak się stanie to to co pisałem wczesniej - sprawdzić wężyki, poprawność wpięcia i zaworek N75.
-TheONE- Opublikowano 26 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2020 Witam, przepraszam że tak późno jednak chciałem się podzielić co było powodem mojego problemu. Otóż okazało się że ktoś wcześniej po ustawieniu geometrii słabo dokręcił trzpień ten do gruszki i coś się przestawiło. U mnie pomogło ponowne ustawienie geometrii i wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się