Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Miękki pedal hamulca po montażu zaciskow S4


st@rost

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Mam zamontowane zaciski/tarcze/klocki z s4ki w B9 2.0 252ps. Dodatkowo przewody w stalowym oplocie, płyn Dot5. Wiem, że tuner walczył bardzo długo z odpowietrzaniem układu, niby mu się to udało Ale...

 

Pedal wpada w podłogę min 3 do 4cm po czym hamuje bardzo ostro, zero-jedynkowo. Nie da się płynnie i bezpiecznie dozowac siły hamowania. Moim zdaniem (laika) świadczy to o niewłaściwym odpowietrzeniu układu. 

 

pytanie do Was, którzy montowali Big brake kit z S4. Czy mieliście podobne objawy? Badz czy np musieliscie zmieniać również pompę hamulcowa? wiem że odpowietrzanie w B9 wymaga odpowiednich kodów z komputera diagnostycznego (tył), jeśli tuner zrobił to źle to może faktycznie to jest powód?

z góry dziękuję za opinie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn był cały czas w zbiorniczku podczas odpowietrzania ?

Był robiony sam przód czy przód i  tył ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Dev,

Wymieniane zaciski z przewodami + tarcze klocki przód. Przy okazji przewody tył + tarcze klocki tył. Czy był  płyn- nie wiem, nie byłem przy tym ale płyn również był wymieniany. Mechanik narzekał bardzo na problemy z odpowietrzaniem tylu właśnie, że kodów(?) nie ma ( tu chodzi chyba o hamulec elektryczny). 

 

Dev z tego co widzę na forum masz spore pojęcie o hamulcach, z Twojej praktyki to raczej błąd w sztuce odpowietrzeniu? Czy też jak pisałem wcześniej może być niewydolna pompa (w co osobiście watpie)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa na pewno nie bedzie zla.

Problem lezy albo w powietrzu albo w kodowaniu tak jak piszesz.

Tomek tutaj potrzeba kodowac na wiekszy hebel czy nie???

Stawiam litra ze tyl jest zapowietrzony..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Kolega wesz82 przegralby chyba litra, a wolałbym Ci to dac. Po sprawdzeniu w Aso, ponownym odpowietrzeniu wg procedury Audi oraz wymianie płynu na dot4 problem pozostał. Gdy podlaczyli dodatkowe urządzenie wspomagające ciśnienie w pompie to układ działa normalnie. Bez tego nie. Wniosek chyba niestety nasuwa się sam: pompa nie wydała przy 12 tloczkach zamiast 4. 

 

Czy ktoś wymieniał w B9? Aso mnie straszy że niby pompa z s4 się nie zmieści... ?

 

Kolejne pytanie: sama pompa czy z serwo wymieniać?

 

EDIT: pompa w S4 i serwo identyczne. Aso się nie zna. Czy ktoś może wie czy np ABS trzeba przenocować na S4? Tu chyba leży problem? Ratujcie! ??

Edytowane przez st@rost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedal wpada w podloge dalej tak.jak wczesniej????

Zmieniaja hebel na wiekszy w b6/7 i nikt nie zmienia zadnej pompy przy tym.

Mi sie zdaje ze kodowanie potrzebne albo dalej powietrze.

Zadzwon do kotka i zapytaj go co on mysli..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa ABS ma inne nr Etce. Sprawdziliśmy, fizycznie jest to samo ale sterownik inny. I to niekoniecznie musi być inny sterownik co kodowanie tego sterownika... hmmm a kto to kotek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś to przekladał hamulce zyebał sprawe,  to wszystko. Seryjna pompa w zupełności wystarczy do tych hamulców.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Kolego Dev. Ja się znam na budowaniu farm wiatrowych Ale nie na hamulcach:) 

 

Diagnoza z pewnością trafną postawiles bo tyle również wiem. pytanie co zrobić aby to naprawić? Czy możesz pomóc, jakiś pomysl? ASO podalo ze gdy podali dodatkowe Ciśnienie z zewnętrznego urzadzenia do ukladu hanulcowego to wszystko działało jak należy. Czy to cos podpowiada? Skąd jesteś? PW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.06.2018 o 15:07, st@rost napisał:

Panie Kolego Dev. Ja się znam na budowaniu farm wiatrowych Ale nie na hamulcach:) 

 

Diagnoza z pewnością trafną postawiles bo tyle również wiem. pytanie co zrobić aby to naprawić? Czy możesz pomóc, jakiś pomysl? ASO podalo ze gdy podali dodatkowe Ciśnienie z zewnętrznego urzadzenia do ukladu hanulcowego to wszystko działało jak należy. Czy to cos podpowiada? Skąd jesteś? PW?

Jak sprawa się rozwiązała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On ‎1‎/‎16‎/‎2019 at 6:51 PM, sajmon136 said:

Jak sprawa się rozwiązała?

Uszkodzona pompa hamulcowa, samochód sprawny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam analogiczny problem w takim samym Audi z takim samym silnikiem. Próbowałem odpowietrzyc ciśnieniowo podając 2 bary do zbiornika z plynem+odpowietrzanie manualne na każdym z kół. Próbowałem też maszyna + prodecura z VCDS uruchamiająca pompę (ODIS nie ma takiej procedury w tym aucie w prowadzonych funkcjach) . Akurat w moim przypadku pompa była "osuszana" do prac blacharskich. Widocznie pompy w ukladach hamulcowych Bosch 9 Plus są podatne na usterki. Ciekawi mnie czy ktoś też miał taki przypadek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki zestaw sześciokołowy Akebono na przód 350mm oraz ate 330mm z 3.0tdi .

Ciekawe czy będzie ten sam problem...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...