Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od 3 miesięcy posiadam Audi a4 b5 1.8 t AEB z lpg. Wszystko było ok ,ale od pewnego czasu mam dziwne objawy mianowicie gdy postoji noc i rano chce odpalić to zapali za 3, 4 razem , a gdy już zapali to czuć benzyne po dodaniu gazu zaczyna sie przyduszać i gaśnie , jak sie przełączy na gaz wszystko jest idealnie nie przydusza się jest żwawa podczas jazdy na lpg , ale po przełączeniu na benzyne  zaczyna przez chwile przerywać przez jakieś 20-30 s i wszystko wraca do normy. Na ciepłym silniku zapala normalnie ale tez szarpie podczas jazdy na benzie. Co to może być? 

Wymienione cała listwa z wtryskami, świece,filtr paliwa, przepustnica.

Byłem też na kompie i jedyny błąd to immo.

Ostatnio pojawil sie problem z immo mianowicie zapali i zgasnie albo wgl. nie chce zapalić.

Edytowane przez Patjak19
Opublikowano

Sprawdź jeszcze zawór evap, czy jest sprawny. Znajduje się na obudowie filtra powietrza.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Czyli odpowietrznik baku tak ? 

Edytowane przez Patjak19
Opublikowano (edytowane)

Chyba można to tak nazwać. Bo nie jestem pewien czy przy wlewie paliwa nie ma właściwego odpowietrznika baku, ale zawór evap może powodować duszenie się silnika.

Edytowane przez Gifix
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dokładnie to samo co u mnie 

.

Opublikowano

Ale odpowietrznik sprawdze.

Opublikowano

Zobacz jeszcze jak silnik pracuje (i odpala) przy odkręconym wlewie paliwa. 

A no i sprawdź czujnik temperatury, bo on też może być winowajcą.

Opublikowano

Ok dzięki za odp. posprawdzam i sie odezwe.

Opublikowano

Odkręciłem korek od baku i dalej to samo żadnej różnicy.

Opublikowano

Czyli to nie evap, sprawdź czujnik temperatury (ten 4-pinowy).

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wymieniłem ten czujnik i to samo . 

Opublikowano

Hmmm, na tą chwilę nie mam pomysłu co to może być. Może ktoś inny coś podpowie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Coś mi mówi ,że to przez immo. 

Opublikowano

raczej nie immo, gdyby to był immo to byś za każdym razem odpalił auto na 3s. i by gasło, poza tym mrugała by kontrolka od immo na licznikach,  szczelność dolotu masz sprawdzoną?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

No wlaśnie mam taki problem ,że za pale i gaśnie i tak kilka razy ,az w końcu zapala  normalnie szczelnosci nie ale sprawdzę .  Pozatym problem jest też w tym , że kontrolka od immo nie chcę się świecić pomimo wymienionej żarówki 

Edytowane przez Patjak19
Opublikowano

Skasuj błąd immo, spróbuj odpalić i zobacz czy się pojawi błąd.  

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No wlaśnie mam taki problem ,że za pale i gaśnie i tak kilka razy ,az w końcu zapala  normalnie szczelnosci nie ale sprawdzę . 

Opublikowano

Już tak robiłem i właśnie po skasowaniu błędu i odpaleniu pojawił się z powrotem potem został usunięty znowu i przez kilka dni było ok i znowu wrocilo 

Opublikowano

w takim układzie, z tego co piszesz to ja bym jeszcze sprawdził pętle immo przy stacyjce, wiem że w B5 były czasami z tym problemy, musisz sobie poszukać bo już był poruszany ten temat

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Też coś o tym czytałem i mam zamiar pojechać i wywalić wogole ten immo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...