Patjak19 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) Od 3 miesięcy posiadam Audi a4 b5 1.8 t AEB z lpg. Wszystko było ok ,ale od pewnego czasu mam dziwne objawy mianowicie gdy postoji noc i rano chce odpalić to zapali za 3, 4 razem , a gdy już zapali to czuć benzyne po dodaniu gazu zaczyna sie przyduszać i gaśnie , jak sie przełączy na gaz wszystko jest idealnie nie przydusza się jest żwawa podczas jazdy na lpg , ale po przełączeniu na benzyne zaczyna przez chwile przerywać przez jakieś 20-30 s i wszystko wraca do normy. Na ciepłym silniku zapala normalnie ale tez szarpie podczas jazdy na benzie. Co to może być? Wymienione cała listwa z wtryskami, świece,filtr paliwa, przepustnica. Byłem też na kompie i jedyny błąd to immo. Ostatnio pojawil sie problem z immo mianowicie zapali i zgasnie albo wgl. nie chce zapalić. Edytowane 7 Lipca 2018 przez Patjak19
Gifix Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Sprawdź jeszcze zawór evap, czy jest sprawny. Znajduje się na obudowie filtra powietrza. 1
Patjak19 Opublikowano 7 Lipca 2018 Autor Opublikowano 7 Lipca 2018 (edytowane) Czyli odpowietrznik baku tak ? Edytowane 7 Lipca 2018 przez Patjak19
Gifix Opublikowano 7 Lipca 2018 Opublikowano 7 Lipca 2018 (edytowane) Chyba można to tak nazwać. Bo nie jestem pewien czy przy wlewie paliwa nie ma właściwego odpowietrznika baku, ale zawór evap może powodować duszenie się silnika. Edytowane 7 Lipca 2018 przez Gifix 1
Gifix Opublikowano 7 Lipca 2018 Opublikowano 7 Lipca 2018 Zobacz jeszcze jak silnik pracuje (i odpala) przy odkręconym wlewie paliwa. A no i sprawdź czujnik temperatury, bo on też może być winowajcą.
Patjak19 Opublikowano 7 Lipca 2018 Autor Opublikowano 7 Lipca 2018 Ok dzięki za odp. posprawdzam i sie odezwe.
Patjak19 Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Odkręciłem korek od baku i dalej to samo żadnej różnicy.
Gifix Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Czyli to nie evap, sprawdź czujnik temperatury (ten 4-pinowy). 1
Patjak19 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 Wymieniłem ten czujnik i to samo .
Gifix Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Hmmm, na tą chwilę nie mam pomysłu co to może być. Może ktoś inny coś podpowie. 1
YoGi1984 Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 raczej nie immo, gdyby to był immo to byś za każdym razem odpalił auto na 3s. i by gasło, poza tym mrugała by kontrolka od immo na licznikach, szczelność dolotu masz sprawdzoną? 1
Patjak19 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) No wlaśnie mam taki problem ,że za pale i gaśnie i tak kilka razy ,az w końcu zapala normalnie szczelnosci nie ale sprawdzę . Pozatym problem jest też w tym , że kontrolka od immo nie chcę się świecić pomimo wymienionej żarówki Edytowane 23 Lipca 2018 przez Patjak19
Gifix Opublikowano 23 Lipca 2018 Opublikowano 23 Lipca 2018 Skasuj błąd immo, spróbuj odpalić i zobacz czy się pojawi błąd. 1
Patjak19 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 No wlaśnie mam taki problem ,że za pale i gaśnie i tak kilka razy ,az w końcu zapala normalnie szczelnosci nie ale sprawdzę .
Patjak19 Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Opublikowano 23 Lipca 2018 Już tak robiłem i właśnie po skasowaniu błędu i odpaleniu pojawił się z powrotem potem został usunięty znowu i przez kilka dni było ok i znowu wrocilo
YoGi1984 Opublikowano 24 Lipca 2018 Opublikowano 24 Lipca 2018 w takim układzie, z tego co piszesz to ja bym jeszcze sprawdził pętle immo przy stacyjce, wiem że w B5 były czasami z tym problemy, musisz sobie poszukać bo już był poruszany ten temat 1
Patjak19 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Opublikowano 24 Lipca 2018 Też coś o tym czytałem i mam zamiar pojechać i wywalić wogole ten immo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się