primuswolf Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Witam wszystkich na wstępie przepraszam ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania auto gdy osiągnie temperaturę pracy ok 60 stopni strasznie faluje na obrotach i dymi na niebiesko i śmierdzi spalinami, wystarczy że osiągnie temperature pracy 90 i falowanie u wymienie ustaje ale czuć spaliny auto ma słaby dół i czuć jak by się wściekł po przekroczeniu 2,5 tyś obrotów auto po między 1800 a 2000 czuć szarpnięcie strasznie czuć spaliny w aucie zauważyłem że gdy odepnę przepływomierz auto zaczyna pracować równo i przestaje dymić nawet lepiej jedzie ale po chwili wyskakuje w tryb awaryjny egr miałem wymieniony 2 lata temu razem z czyszczenie dpf turbina po regeneracji 6 mieś temu razem z uszczelniaczami wtryskiwaczy Proszę o jakąś opinie,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się