Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

2.0 blb egr turbo problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem typu przechodzenia w tryb awaryjny przy przyśpieszaniu i odcina turbo. Kiedyś to robołiem miałem uszkodzony kabel sterujący zaworem n75 pare lat temu. ostatnio sprawadzałem podciśnienia okazało się że idący do turbo jest pęknięty wymieniłem. I wymianiałe tez zawór n18 kupiony w serwisie. Teraz problem się nasilił i praktycznie przy kazdej próbie przyśpieszenia traci moc.

Błędy które się pojawiają;

Adres 01: Silnik        Plik etykiet: 03G-906-016-BLB.clb
   Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 GN    HW: 028 101 211 3
   Komponent: R4 2,0L EDC G000SG  9618  
   Weryfikacja: 12345678    Numer seryjny:               
   Kodowanie: 0000072
   Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
   VCID: 75B4E84599C4766F527-8020

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
16787 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) 
            P0403 - 000 - usterka
             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2226 /min
                    Moment obrotowy: 184.0 Nm
                    Prędkość: 69.0 km/h
                    Cykl pracy: 8.3 %
                    Napięcie: 14.06 V
                    Ilość powietrza/Obr.: 930.0 mg/suw
                    Cykl pracy: 18.9 %
                    Bity binarnie: 00000000

16792 - Potencjometr recyrkulacji spalin (G212) 
            P0408 - 000 - sygnał za duży
             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2142 /min
                    Moment obrotowy: 0.0 Nm
                    Prędkość: 42.0 km/h
                    Obciążenie: 0.0 %
                    Lambda: -28.0 %
                    Ilość powietrza/Obr.: 295.0 mg/suw
                    Ilość powietrza/Obr.: 345.0 mg/suw
                    Bity binarnie: 00000000

Kody gotowości: 0 0 0 0 0 

egr czyszczony rok temu oraz kolektor ssacy, sladowe ilości nagaru

załączam zdjęcia elektroniki egr tj trybów. na czarnym kole z lewej strony widać wyrobiony element metaklowy zatrzymujacy koło oraz plastkowy który się tam sklepał. nie wiem czy to ma znaczenie. 

odrazu chciałbym zapytać jak sprawdzić odme bo wydaje mi się że wali olejem.

Z góry dziękuje za pomoc

 

20180626_212238.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...