Piotr Mnich Opublikowano 26 Czerwca 2018 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Witam Mam problem typu przechodzenia w tryb awaryjny przy przyśpieszaniu i odcina turbo. Kiedyś to robołiem miałem uszkodzony kabel sterujący zaworem n75 pare lat temu. ostatnio sprawadzałem podciśnienia okazało się że idący do turbo jest pęknięty wymieniłem. I wymianiałe tez zawór n18 kupiony w serwisie. Teraz problem się nasilił i praktycznie przy kazdej próbie przyśpieszenia traci moc. Błędy które się pojawiają; Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BLB.clb Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 9618 Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 66565 257 00032 VCID: 75B4E84599C4766F527-8020 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16787 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 - 000 - usterka Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2226 /min Moment obrotowy: 184.0 Nm Prędkość: 69.0 km/h Cykl pracy: 8.3 % Napięcie: 14.06 V Ilość powietrza/Obr.: 930.0 mg/suw Cykl pracy: 18.9 % Bity binarnie: 00000000 16792 - Potencjometr recyrkulacji spalin (G212) P0408 - 000 - sygnał za duży Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2142 /min Moment obrotowy: 0.0 Nm Prędkość: 42.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Lambda: -28.0 % Ilość powietrza/Obr.: 295.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 345.0 mg/suw Bity binarnie: 00000000 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 egr czyszczony rok temu oraz kolektor ssacy, sladowe ilości nagaru załączam zdjęcia elektroniki egr tj trybów. na czarnym kole z lewej strony widać wyrobiony element metaklowy zatrzymujacy koło oraz plastkowy który się tam sklepał. nie wiem czy to ma znaczenie. odrazu chciałbym zapytać jak sprawdzić odme bo wydaje mi się że wali olejem. Z góry dziękuje za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się