Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie odpala


max337

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, i zaczęło się...

Po moim problemie z tego tematu:

+ czyszczeniu przepustnicy, auto przestało w ogóle odpalać.

Jeszcze na wszelki wypadek akumulator podłączyłem na noc do prostownika, ale nic to nie dało.

Kontrolki przy próbie dłuższego kręcenia szaleją - raz pojawiają się pasy, raz ciśnienie oleju, raz kontrolka od ręcznego.

Oczywiście auto nie odpala.

Podrzucam logi z VAGa:

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 558 B  
  Component and/or Version: 1,8L R4/5V  MOTR HS D03
           Software Coding: 04001
            Work Shop Code: WSC 06325
4 Znalezione:  
16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low
        P0131 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
        15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
        12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
        P0103 - 35-10 - - - Intermittent

Takie oto tłumaczenie błędów znalazłem:

561 - Regulacja składu mieszanki, Kontrola dodawania mieszanki
    - Krańcowa regulacja składu mieszanki (Mixture control)

16487 - Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza - wysokie wejście. Może to być wina     

    niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580)
      - Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie

16515 - Obwód czujnika O2 - niskie napięcie (bank 1 czujnik 1)
      - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- niskie napięcie

Jednak wszystkie błędy mówią o sporadycznym problemie, a zresztą nie wiem czy którykolwiek z błędów nawiązuje do problemów z odpalaniem...

Podejrzewam, że siadł mi czujnik Halla lub czujnik obrotu wału korbowego, ale chyba powinno to wyjść w VAGu.

Bardzo bym prosił o pomoc, gdyż zbliża się dla mnie gorący okres i czas mnie nagli, a tu takie coś z autkiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz, sonda, uboga mieszanka. Podmień u kogoś przepływomierz bo jak już masz błąd to może być źle, jak masz LPG w aucie to jedź do gazownikiem i porządnie ustaw gaz w czasie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najciemniej pod latarnią...
Aku był dosłownie trupem i nawet prostownik nic nie pomógł.

Kupiłem nowy i odpala.
Przedtem zrobiłem adaptację przepustnicy VAGiem, ale po przejechaniu 15km nadal mi faluje prawie do zgaśnięcia.

Wyczyściłem błędy i zobaczymy czy po przejechaniu, większej ilości km pojawią się ponownie takie same.

BTW. Mógłbym prosić admina/moderatora o zmianę nazwy tematu na "Falowanie obrotów - 1.8 ADR"?

Edytowane przez max337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błędy i daj znać , które wracają.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...