Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 1.8t bfb turbo późno wstaje.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem w mojej audi z turbo. 

Po pierwsze późno wstaje i nie pompuje tak jak powinno. 

Czy to świadczy że to jej koniec ? 

Od czego zacząć ? Co sprawdzić ? 

Opublikowano

logi

Opublikowano

Zrob logi dynamiczne, bo przyczyn moze byc conajmniej kilka ;) 

Opublikowano

Po tym widac ze turbo niedoladowuje  prakrtycznie w calym zakresie obrotow. Moze to byc spowodowane peknieciami albo np wg.

Zrob jeszcze logi 2+33 oraz 3+20 to bedzie lepszy obraz.

Opublikowano
1 godzinę temu, bartez90 napisał:

Po tym widac ze turbo niedoladowuje  prakrtycznie w calym zakresie obrotow. Moze to byc spowodowane peknieciami albo np wg.

Zrob jeszcze logi 2+33 oraz 3+20 to bedzie lepszy obraz.

http://vaglogi.pl/log-003_020_rlk7K.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_K841mfL.html

Opublikowano

Najpierw sprawdz szczelnosc dolotu, potem zerknij na n75 i wezyki, a potem niestety turbo do wgladu - pekniecia, grucha i WG. Przeplyw tez masz niski, takze slaba seria jest =/ 

Opublikowano

Dokladnie, moze byc kilka problemow na raz u Ciebie.

Zacznij sprawdzanie od dolotu bo moze byc nieszczelnosc. A potem zobaczymy.

Opublikowano
10 godzin temu, DivaynEays napisał:

Najpierw sprawdz szczelnosc dolotu, potem zerknij na n75 i wezyki, a potem niestety turbo do wgladu - pekniecia, grucha i WG. Przeplyw tez masz niski, takze slaba seria jest =/ 

Szczelność sprawdzana kompresorem i było ok. Nie słychać żadnych nieszczelności. Zerknąć na n75 tzn jak go sprawdzić ? Wężyki które dokaldnie ? Przepraszam za tak proste dla was pytania ale dopiero uczę się cokolwiek :P

przepływ niski ? Nowy filtr powietrza założony i nowa przepływka z bosch ? co zrobić by polepszyć przepływ ? 

Opublikowano
1 godzinę temu, bartez90 napisał:

Dokladnie, moze byc kilka problemow na raz u Ciebie.

Zacznij sprawdzanie od dolotu bo moze byc nieszczelnosc. A potem zobaczymy.

Dolot sprawdzany kompresorem i nic nie było słychać prócz bulgotania oleju czyli ok.

Opublikowano

Szczelność sprawdzana ale mogę dla pewności jeszcze raz sam to sprawdzić. 

Możecie mi napisać co potrzebuje dokładnie ? 

Tzn jakie wymiary kolanka, jaki dekielek żeby to zamknąć ? 

I robimy to tak: odkrecam wąż od przepływki i tam wkładam to kolanko w które będę pompowal powietrze ? Odkręcić jeszcze muszę ten " grzybek " znajdujący się w tipie i zatkac go korkiem od wina. I odkręcić korek wlewu oleju ? 

Opublikowano

mozesz zrobic tak jak piszesz, albo mozesz po prostu wziac spryskiwacz (taki jak masz w plynie do mycia szyb) nalac wody wymieszac z mydlem i psikac na dolot ;) jak bedzie lewe powietrze to na pewno zauwazysz, ze gdzies cos ucieka. A "niski" przeplyw mialem na mysli to, ze seryjne BFB powinno miec 130g/s~ z tego wychodzi, ze masz slaba serie (ale to rownie dobrze moze byc dlawione z innych przyczyn np zatkanego kata ale mniejsza o to narazie). Co do n75 to sprawdzic szczelnosc wezykow no i odpiac go i zrobic logi bez niego (w sensie odpiac wtyczke nie wezyki :D )

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, DivaynEays napisał:

mozesz zrobic tak jak piszesz, albo mozesz po prostu wziac spryskiwacz (taki jak masz w plynie do mycia szyb) nalac wody wymieszac z mydlem i psikac na dolot ;) jak bedzie lewe powietrze to na pewno zauwazysz, ze gdzies cos ucieka. A "niski" przeplyw mialem na mysli to, ze seryjne BFB powinno miec 130g/s~ z tego wychodzi, ze masz slaba serie (ale to rownie dobrze moze byc dlawione z innych przyczyn np zatkanego kata ale mniejsza o to narazie). Co do n75 to sprawdzic szczelnosc wezykow no i odpiac go i zrobic logi bez niego (w sensie odpiac wtyczke nie wezyki :D )

Orientujesz się może jakie wymiary potrzebuje tego kolanka itd ? Bo szukałem ale nie mogę trafić na taki temat gdzie będzie opisane co mogę kupic i jakie wymiary.

Na poprzedniej przeplywce miałem 110 przepływ, zmieniłem teraz na nową oryginalną i od razu też filtr powietrza i jest niewiele lepiej ? wydaje mi się że to też wina turbo bo słabo popmuje i przez to slaby odczyt.

Wężyki sprawdziłem i wyglądają ok, chodzi o te 3 co są w niego wpiete ? Tutaj log z odpieta wtyczka n75 http://vaglogi.pl/log-115_118_W802V.html

Edytowane przez Pablo23
Opublikowano

A poprzez vaga nie idzie sprawdzić nieszczelności dolotu ? 

Opublikowano

bezposrednio nie sprawdzisz, jedynie posrednio - w taki sposob jak teraz to robimy ;)

 

Opublikowano

Rozumiem, wiesz może jakie rozmiary kolanka potrzebuje itd ? Bo nie mam jak teraz tego zmierzyć :P

A wolałbym sprawdzić szczelność kompresorem raz jeszcze. 

i co z tym logiem z odpietym n75 ?

Opublikowano
3 godziny temu, Pablo23 napisał:

Rozumiem, wiesz może jakie rozmiary kolanka potrzebuje itd ? Bo nie mam jak teraz tego zmierzyć :P

A wolałbym sprawdzić szczelność kompresorem raz jeszcze. 

i co z tym logiem z odpietym n75 ?

nie pamietam rozmiaru, a co do logu to jakies gowno wyszlo, szukaj tej nieszczelnosci i turbo do kontroli (grucha, wg i pekniecia) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...