daffer80 Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Witam. Posiadam od kilku dni problem nagłego spadku mocy po 3000 obrotów. TZW NOTLAUF turba. Proszę o analizę logów z gupy 03,08,011. Może ktoś mi powie co się dzieje z moją niunią. Ponadto występują 2 błędy 00575 oraz 00519. Wiem, że powinno się logi dynamiczne robić do 4500 ale się więcej z mojej Aśki nie dało wycisnąć. Grupa 03 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle STAMP /min mg/str mg/str %, 0.39 1554 560.0 560.0 48.6 1.59 1785 850.0 1040.0 4.8 2.79 2079 850.0 1145.0 4.8 3.99 2331 850.0 1155.0 4.8 5.19 2604 850.0 1155.0 4.8 6.39 2835 850.0 1115.0 4.8 7.59 3087 850.0 1090.0 4.8 8.79 3297 850.0 1050.0 4.8 9.99 3402 850.0 850.0 4.8 11.19 3507 850.0 800.0 4.8 12.39 3612 850.0 755.0 4.8 13.59 3759 850.0 745.0 4.8 14.79 3864 850.0 705.0 4.8 15.99 3948 850.0 675.0 4.8 17.19 4032 850.0 550.0 4.8 18.39 4095 850.0 495.0 4.8 19.59 4137 850.0 485.0 4.8 20.79 4137 850.0 485.0 4.8 Grupa 08 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty STAMP /min mg/str mg/str mg/str 0.79 1617 44.2 39.2 33.2 1.99 1890 45.4 40.8 42.4 3.19 2163 45.0 41.0 43.0 4.39 2436 44.6 41.2 43.6 5.59 2667 44.2 41.2 44.0 6.79 2919 43.8 40.8 43.2 7.99 3150 43.6 40.6 43.0 9.19 3318 43.4 40.4 42.0 10.39 3423 43.4 40.0 39.8 11.59 3549 43.2 39.8 38.2 12.79 3675 43.0 39.6 36.8 13.99 3801 43.0 39.4 36.2 15.19 3885 42.8 38.6 35.0 16.39 3969 42.8 38.4 33.4 17.59 4053 42.6 38.4 23.4 18.79 4116 42.6 38.4 20.4 19.99 4137 42.6 38.4 20.0 21.19 4137 42.6 38.4 20.6 Grupa 011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle STAMP /min mbar mbar % 0.01 1512 1183.2 1407.6 53.8 1.19 1701 1825.8 1611.6 51.4 2.39 1974 1948.2 2223.6 75.3 3.59 2247 1948.2 2427.6 93.2 4.79 2520 1948.2 2570.4 94.4 5.99 2751 1948.2 2570.4 94.4 7.19 3003 1948.2 2570.4 94.4 8.39 3234 1948.2 2519.4 93.6 9.59 3360 1948.2 2050.2 92.4 10.79 3465 1948.2 1876.8 92.4 11.99 3570 1948.2 1795.2 92.4 13.19 3696 1948.2 1754.4 92.4 14.39 3822 1948.2 1703.4 92.4 15.59 3927 1948.2 1632.0 92.4 16.79 3990 1948.2 1509.6 92.4 17.99 4074 1938.0 1183.2 92.4 19.19 4116 1927.8 1132.2 92.4 20.39 4137 1927.8 1122.0 92.4
Wihajster Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 żaluzje w turbo chyba sie juz przyspawały i nie pracują 0,6 bara przaładowania i notlauf
daffer80 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 Czy czyszczenie turbulum pomoże czy tylko wymiana??
Wihajster Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Czy czyszczenie turbulum pomoże czy tylko wymiana?? czyszczenie zawsze pomaga ale pytanie brzmi na jak długo
daffer80 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 a te błędy to z winy turbo?? a jak reszta? przepływka??
przemik Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Te błedy są zwiazane z totalnie leżacą regulacją cisnienia doładowania. Czeka Cie to : http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html Potem zrob kpl logów zobaczymy jak tam przepływka. Na moje oko jest OK. Pozdrawiam
daffer80 Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Opublikowano 16 Lutego 2009 Tutaj jeszcze dałem logi dynamiczne grup 04,01,10. Oraz statyczne. Jak by mógł ktoś je też ocenić: Dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e1fad89ccbcde64.html Stat: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69d20acf9b9f34e0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e179ed6ae29ee24.html Z góry dziękuję.
przemik Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Primo... czy to max. temperatura do ktorej udalo Ci sie nagrzac auto ? Jesli tak - pierwszą sprawą do zalatwienia bedzie wymiana termostatu. Secundo ... dawke masz ładnie wywaloną... jak dla mnie... nie widzialem jeszcze tak wysoko ustawionej. Silnik równo chodzi ?. Tertio ... dawki korekcyjne - w normie. Zrob jeszcze 000 Basic Settings, 003 Basic Settings oraz 004 Basic Settings i 011 Basic Settings.
daffer80 Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Opublikowano 17 Lutego 2009 tak ze względu na pogodę u nas w Jeleniej wczoraj było - 3 straszny opad śniegu to i tak cudem było zrobienie tych logów dynamicznych. W każdym razie przyjrzę się termostatowi. a.d.2 silnik szarpie jak cholera właśnie jak jest rozgrzany!!! coż to może być?? Co do grup base setting to postaram się zrobić jak odgarną śnieg, co by się nie zabić lub nie rozbić.
przemik Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Grupy Basic Settings - wykonujemy statycznie... mozesz zrobic w garazu albo przed domem
daffer80 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 PANOWIE załamka po wyczyszczeniu turbulum problem powraca. Ponowna prośba o analizę logów dynamicznych!!!! http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe4c8c253b5ae6b7.html
daffer80 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 Skąd kolego taki wniosek bo wiesz jak pójdę do mechanika, który czyścił turbo i powiem, że źle złożył to wiesz. Koleś i powie, że jak się znam lepiej to mam spadać. Poza tym.... w Jeleniej Górze nie ma mechanika co się zna na silnikach TDI tak więc chyba zostaje mi sprzedanie tego lub wymiana turbo na nowe. A w ogóle gdzie można kupić turbo nowe w cenie do 2500-3000 bo w Skodzie 5500.
przemik Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 Masz mu powiedziec ze turbina caly czas przeladowuje i pokaz mu logi... i ma zrobic tak zeby nie przeladowywala. Normalnie - reklamacja. Ja wiem kto ma turbo do AVG za 500 PLN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się