Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 AFN (N75) napięcie


Dima99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z mocą powyżej 1700obr , sprawdzone zostały wszystkie podciśnienia , na vacum jest -0.9bara a na gruszce -0.65bara na postoju , wcześniej zakładałem temat z przepływką bo myślałem że coś jest nie tak , egr mam zaślepiony przez co jest większy przepływ powietrza niż rządany przy mniejszych obrotach, ostatnio zauważyłem że auto przy jednostajnym przyspieszaniu na dwójce przy 1700 obr słychać jak spuszcza ciśnienie z turbiny zamiast pompować , do 2k obr jedzie i przyspiesza normalnie na każdym z biegów, powyżej jest mułowate jak wcisnę mu więcej jak połowę gazu to jakby się dławił, dolot rury wszystko szczelne i czyste. To już drugi n75 i to samo, gruszka szczelna bo nie opada jak zaciągnę pompką, sprawdziłem napięcie po przekręceniu kluczyka i nawet na odpalonym silniku na kostce zaworka  jest 6.12v między pinami , zaworek jest 12v i chyba być tak powinno ? Kable przy kostce są ok nwm jak w komputerze? Czy ktoś to u siebie diagnozował ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 jak N18 sterowany jest pwm, zmierzone napięcie nic nie wnosi.

Zrób komplet logów i będzie wsio jasno :) 

Jak coś słychać może być dziura w dolocie, ale najpierw :vaglogi:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...