Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 sline 1.8t quattro bfb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam oto moje audi a4 b6 1.8t zaczynam powoli zabierac sie za modyfikacje coby byla troszke mocniejsza mysle ze zaczerpne jakies porady tutaj. jak narazie wchodzi wiekszy ic . Usunalem tez pompe sai i bede wywalal kata . Wszystko w swoim czasie narazie takie zdjecia gdyz nie mam jak zrobic przodu bo jest rozebrany ? wizualnie jest narazie przyciemka z tylu i zolte halogeny z przodu oraz koncowki wydechów i spoiler na tylnej klapie w tym roczniku jueszcze nie bylo. W srodku standardowy sline pol skory dodatkowe podswietlenie itd. Oswietlenie w srodku i tablicy z tylu biale ledy. Wiecej zdjec dodam jak zloze przód . Mialbyc juz gotowy ale rure zle wyspawalem i nie pasuje . Jutro musze przerobic i dac zeby mi kolnierze pod opaski zrobili . Takze mysle ze w srode bedzie cala :)

20180516_201958.jpg

 

20180516_202005.jpgic z fmic rury 57 mm 

 

20180707_173838.jpg

20180707_173819.jpg

Edytowane przez tokarz144
Opublikowano

Mógłbyś zrobić rozpiskę ile rur kolanek itp. trzeba zamówić do tego fmica? 

Opublikowano

Po założeniu ic zderzak pasuje normalnie ?

 

Opublikowano
7 godzin temu, Frond Side napisał:

Mógłbyś zrobić rozpiskę ile rur kolanek itp. trzeba zamówić do tego fmica? 

Wroce do domu kolo 12 to zmierze ile rury weszlo bo nie pamietam .

5 godzin temu, marekgolczynski napisał:

Po założeniu ic zderzak pasuje normalnie ?

 

Ja mam 550x180x65 to nie ma szans zeby wszedl trzeba wycinac.

Opublikowano (edytowane)

A wiec wyszlo mi. 

- 115 cm rury ( lepiej kupic wiecej wiadomo ze jakies straty sa ) 

-2 kolanka 90 stopni ( ja robilem kąty scinajac rure i spawajac ją do siebie mozna tez wiecej kolanek i scinac kolanko pod skosem ale po co. )

- 5cm rurki fi 2,5  (trzeba wspawac kolo rurki od turbo )

-kolanko 75 stopni 30cm ( ja kupilem z aluminium poniewaz flansza map sensora jest aluminiowa zeby spoko sie pospawalo do tego sie ladnie swieci jak sie otworzy maske i ma napis z fmic :p)

- flansza na map sensor ww

- redukcja prosta 51/57 do turbo

- redukcja prosta 70/57 do przepustnicy ( troche za duza ale nie bylo z 65/57 scislem opaska i nie ma problemu zadnego siedzi jak wsciekla w razie "w" jest to na wierzchu takze nie problem )

-i 3 proste laczniki ( 2 do ic i jeden do rurki alu zeby zlaczyc z nierdzewka przy przepustnicy ) 

ja tak to wykonalem podocinalem kąty kolega mi pospawal tigiem przepolerowalem i wyszlo ok. 

 

 

Edytowane przez tokarz144
Opublikowano
W dniu 11.07.2018 o 00:15, tokarz144 napisał:

A wiec wyszlo mi. 

- 115 cm rury ( lepiej kupic wiecej wiadomo ze jakies straty sa ) 

-2 kolanka 90 stopni ( ja robilem kąty scinajac rure i spawajac ją do siebie mozna tez wiecej kolanek i scinac kolanko pod skosem ale po co. )

- 5cm rurki fi 2,5  (trzeba wspawac kolo rurki od turbo pod wezyk od odmy )

-kolanko 75 stopni 30cm ( ja kupilem z aluminium poniewaz flansza map sensora jest aluminiowa zeby spoko sie pospawalo do tego sie ladnie swieci jak sie otworzy maske i ma napis z fmic :p)

- flansza na map sensor ww

- redukcja prosta 51/57 do turbo

- redukcja prosta 70/57 do przepustnicy ( troche za duza ale nie bylo z 65/57 scislem opaska i nie ma problemu zadnego siedzi jak wsciekla w razie "w" jest to na wierzchu takze nie problem )

-i 3 proste laczniki ( 2 do ic i jeden do rurki alu zeby zlaczyc z nierdzewka przy przepustnicy ) 

ja tak to wykonalem podocinalem kąty kolega mi pospawal tigiem przepolerowalem i wyszlo ok. 

 

 

dzięki dobra robota  :hi:

Opublikowano

Skonczylem musialem jednak troche wyciac kratki te male a chcialem zmiescic bez wycinania no ale zderzak i wszystko na miejscu juz bylo .:) i jeszcze jakies zdjecie z srodkan

20180711_201225.jpg

20180712_193308.jpg

20180712_193314.jpg

20180712_193326.jpg

20180712_193343.jpg

Opublikowano

Witam dzisiaj wpadl mi dp . Wszystko ok autko zwawiej wchodzi na obroty stary kat mysial byc juz zawalony wiadomo roznicy spektakularnej nie bedzie ale jest ok i jestem zadowolony. Ale niestety zmienil sie duzo dzwiek wydechu taki troszke metaliczny i tak brzeczy jak mialem w starej audi 80 . Wy tez tak macie na dp ? 

20180731_170543.jpg

Opublikowano

Temat ogarniety dp byl nieszczelny na łączeniu a ja glupi myslalem ze tak bedzie  chodzil ??  autko siedzi u lakiernika na drobnych poprawkach bo cos tam sie na dachu pokazywalo i na blotniku ale blotnik wywalony i założony nowy zdrowiutki. Przyszly mi wtryski z bexa w pon idzie do tunera na program ? sonda mimo emulatora wywala blad srednio co tydzien. Brak sai wyskoczylo 1 raz zanim wywalilem kata . Pozniej juz ani razu 

 

Opublikowano

Mam pytanie do was . Czy duza jest roznica na tarczach 312 ? Czy szukac lepiej zaciskow do 320 ? 

Opublikowano

Sam spawałeś ic? bo na fotkach wygląda profi, pogratulować:)

Opublikowano

Ic zamowiony gotowy z fmica :)

Opublikowano

bardziej chodziło mi o rurki niż o sam ic:D

Opublikowano

U takiego kolegi co ogrodzenia z nierdzewki robi . Ja spawam ale nie mam tiga w domu narazie . :p ladnie wyglada bo to kwestia wypolerowania ?

Opublikowano
9 godzin temu, tokarz144 napisał:

Mam pytanie do was . Czy duza jest roznica na tarczach 312 ? Czy szukac lepiej zaciskow do 320 ? 

Jak chcesz dobry hamulec z przodu to od razu 320. Jest bardzo duża różnica w hamowaniu pomiędzy 312, a 320.

Opublikowano

Ok dzieki. Bede szukal 320 i tak troche tarcza mi z przodu zaczyna bic to prawie bedzie wymiana calego zestawu 

Opublikowano

Po programie 210 KM i 328 momentu . Powiem ze to nie idzie moze na oske ok na q slabo. Trzeba szukac wiekszej turbawki :) 

Opublikowano

Dawaj od razu hybryde, tipa i wtryski 380/440 to będzie 250/260km?

Opublikowano

No wlasnie zaluje ze wlozylem wtryski z bexa bo pewnie wnet bede wymienial . Ale z racji ze mam do drugiego wozidla dolozyc troche i wydalem na malowanie audi tez troche do tego dojazdy do pracy na benzynie jeszcze urlop sie zbliza . Same wydatki trzeba bedzie z 2-3 miesiace poczekac . Jeszcze hamulce trzeba wieksze wrzucic . ?

Opublikowano

Lampy poszly w czern ?

20181001_143847.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...