Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX Prośba o analize logów (wypadające zapłony)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem świeżo po regeneracji turbiny i wymianie przepływomierza. Pojawił się problem wypadających zapłonów:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
        P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
        P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

Co może być przyczyną?

Tutaj logi: 

http://vaglogi.pl/log-002_033_tLCmY.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_Wg1ell0.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_3IMh6C.html

Z góry dzięki. 

Opublikowano

Przepływka głupoty pokazuje. Jakiej jest firmy ?

Opublikowano

Boscha 

Opublikowano (edytowane)

Auto masz po programie. Przepływ jak dla serii, wtryski pętlą, turbo przeładowuje i niedoładowuje. Do sprawdzenia szczelność dolotu, ciśnienie paliwa, dv. Program jakiegoś pewnego pochodzenia? Do przejrzenia jeszcze zaworek jednokierunkowy odmy w trójniku, bo przez niego też lubią dziać się cyrki z wypadaniem zapłonu. Sprawdź dodatkowo czy nie zasysa korka oleju na odpalonym, bo to też zazwyczaj wina tego zaworka.

Pytanie jeszcze czy logi robiłeś na benzynie, bo widzę że lpg też masz.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Do tego auto masz po programie i turbo przeladowuje. Sprawdz n75, sprobuj wyczyscic, a jak nie to raczej wymiana.

Sporo rzeczy u Ciebie szwankuje, z przeplywka jakies cyrki sie dzieja. Przy takim doladowaniu powinien byc o wiele wiekszy przeplyw. Sprawdz szczelnosc dolotu.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano (edytowane)

Auto kupiłem z Holandii i nie mam żadnej wiedzy na temat programu.  Logi na benzynie były robione,  dv sprawdzałem i jest wporzadku.  Co do reszty postaram się jutro ogarnąć i dam znać. A co do szczelności dolot to przy okazji wyjścia turbiny sprawdzałem węże i ic wizualnie ok, jest jakiś pewniejszy sposób? 

Edytowane przez Camill
Opublikowano
23 minuty temu, Camill napisał:

jest jakiś pewniejszy sposób?

Kompresorem. Jest opisane na forum co trzeba i jak wykonać więc na pewno znajdziesz albo wpisz boost leak test i masz pełno filmików z 1.8t :D

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Kompresorem. Jest opisane na forum co trzeba i jak wykonać więc na pewno znajdziesz albo wpisz boost leak test i masz pełno filmików z 1.8t :D

 OK jutro to ogarnę 

Opublikowano

Sprawdzałem dziś szczelność dolotu i okazało się ze ezektor jest rozszczelniony (jutro powinienem mieć nowy) sprawdziłem ten zaworek od odmy o którym mówił przem8 i on działa, korka oleju też nie zasysa. Zawór N75 też zmienię bo jest jakiś zamiennik nieznanego pochodzenia .  Sprawdziłem DV jeszcze raz jest sprawny tylko nie jestem pewny czy jest prawidłowo zamontowany czerwony do dolotu a niebieski do IC jak na foto:

http://pokazywarka.pl/f1vgne/

Co do ciśnienia paliwa sprawdzą mi to na stacji diagnostycznej ?

Jak zrobię tą szczelność to zrobię logi ponownie, a z tym programem to chyba muszę do tunra jakiegoś podjechać żeby zrobił program jak się należy, tylko najpierw chcę auto mechanicznie doprowadzić do porządku :)

Opublikowano
39 minut temu, Camill napisał:

Co do ciśnienia paliwa sprawdzą mi to na stacji diagnostycznej ?

Musisz się wpiąć w listę paliwową i sprawdzić podczas jazdy przy pełnym bucie.

Opublikowano

dv tylko ori z aso czy moze jakis forge;p?

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Kris38 napisał:

dv tylko ori z aso czy moze jakis forge;p?

 

Jest oryginalny, tylko nie jestem pewien czy jest dobrze założony tak jak na foto wyżej post. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...