darost70 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Witam. Mój samochód ma problem z olejem dość duży, 1l na 300km. Dostałem propozycję naprawy silnika na kutych tlokach I pierscieniach, oczywiście inne potrzebne rzeczy mają być zrobione(rozrząd oleje itd). I moje pytanie czy to ma sens ? Będzie to działać? Co można osiągnąć mocowo na takim setupie?
luk330 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zależy jak kosztowo to się rozkłada. A chcesz grubo modzić? Kucizna w tym silniku to raczej tak na 400+.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się