Marcin13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 (edytowane) Witajcie. Ostatnio wymieniłem Dv bo zaczęło być słychać "źrebaka". Kupiłem zawór na aliexpres. Wygląda jak ori koszt ok 40zl . Zrobiłem loga http://vaglogi.pl/log-115_118_3HLl1.html. Przy okazji wymieniłem cały przewód podciśnienia który nim steruje. Z ciekawości spojrzałem po podczepieniu dv do nowego przewodu i zobaczyłem że na biegu jalowym zawór jest otwarty. Czy tak ma być? Ogólnie mam nierówne obroty między 760 a 800. Układ SAI zaślepiony .Cała odma nowa, zaworek i trójnik odmy z ASO. Nowy przepływomierz ,sonda, ezektor, sprawdzona szczelność a obroty czasem na jałowym skończą w górę.... Logi już na forum były sprawdzane i jest ok. Czasem mam dość tego 1.8t Edytowane 8 Sierpnia 2018 przez Marcin13
przem8 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Log ok. Do przepustnicy zaglądałeś, może pasuje przeczyścić? ?
Marcin13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 1 minutę temu, przem8 napisał: Log ok. Do przepustnicy zaglądałeś, może pasuje przeczyścić? ? Oczywiście sprawdzałem była czysta ale i tak wyczyscilem oraz zrobiłem adaptację. Czy ten zawór DV na biegu jałowym zawsze będzie otwarty?
Marcin13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Może bym musiał gdzieś podjechac kompresję sprawdzić?? Zawsze na zimnym po przelączeniu na LPG jak depnę to czasem wypadnie zapłon i to zawsze ten sam cylinder. Mimo wymiany cewek i wtryskiwaczy zawsze auto tak ma od 5 lat jak gaz założyłem.... Chyba że krzywo kolektor nawiercili....
przem8 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 5 minut temu, Marcin13 napisał: Czy ten zawór DV na biegu jałowym zawsze będzie otwarty? Tak. Możesz sprawdzić kompresję, nie zaszkodzi ?
Łukasz13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Zaworek bedzie otwary na jałowych, jesli ten zamiennik dv to ten sam co sprzedaja na allegro w cenie do 100 zł to jest to niestety troche szmelc bo sie nie domyka.
Marcin13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 4 minuty temu, przem8 napisał: Tak. Możesz sprawdzić kompresję, nie zaszkodzi ? Sprawdzałem też kanal 32 i w pierwszym oknie miałem ok -1.5 a w drugim -0.8% czyli niby jest ok.
Marcin13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 2 minuty temu, Łukasz13 napisał: Zaworek bedzie otwary na jałowych, jesli ten zamiennik dv to ten sam co sprzedaja na allegro w cenie do 100 zł to jest to niestety troche szmelc bo sie nie domyka. Czyli może mieć wpływ na te skoki obrotów?? Log na tym chińczyku wygląda dobrze.
Łukasz13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Nie na obr. na jałowym nie bedzie to miało wpływu bo zawór i tak jest otwarty.
Marcin13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 (edytowane) To mam juz ostatnie pytanie na dzis. Jak sprawdzałem szczelność dolotu kompresorem to było słychać bulgoty w misce olejowej i delikatny szum z wlewu oleju. Pryskalem woda z płynem na różne połączenia i niby wszystko szczelne ale ciśnienie gdzieś jednak dość szybko zanikało. Chyba nie powinno tak się dziac?? Czyba ze wszystko ucieka tym otwartym korkiem co wlewa się olej? Edytowane 8 Sierpnia 2018 przez Marcin13
Marcin13 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 (edytowane) Dodam że zaslepilem tylko otwór w tipie po grzybku odmy, odkrecilem korek wlewu oleju,oraz dmuchalem specjalnie dorobionym korkiem z wentylem w tipa tuż za przeplywomierzem. Bylo ciężko utrzymać 0.5 bara bo korek z wentylem chciał wyskakiwac z tipa przy nabijaniu cisnienia, mimo mocnego skręcenia opaską....Rozumiem że tak to się robi?? Edytowane 8 Sierpnia 2018 przez Marcin13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się