dominik27733 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Tak jak w tytule, pacjent to Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI 131KM AVF (5-biegowa skrzynia) Dodam, że ma zrobioną mapę na 160KM Nie pasuje mi coś w logach.. ogólnie zamula na dolnych obrotach (tak do 2tyś/obr), no i moim zdaniem powinna lepiej się wkręcać na obroty, mieć lepszą moc Z góry dzięki za pomoc :) Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_KeCw06.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_H73kYAh.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_M28L5.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5jN2o.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Z3ZVbZ.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_w6259.html LOG-01-001-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-008-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
Hugo Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
kamil-vag Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 9 minut temu, dominik27733 napisał: Nie pasuje mi coś w logach.. ogólnie zamula na dolnych obrotach (tak do 2tyś/obr), no i moim zdaniem powinna lepiej się wkręcać na obroty, mieć lepszą moc Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia, gdzieniegdzie przez to cięta jest dawka przez MAF. Przejrzyj instalację podciśnienia, sprawdź króciec na pompie vacum czy nie jest luźny...
A4 B6 Multi Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, dominik27733 napisał: ... ogólnie zamula na dolnych obrotach (tak do 2tyś/obr), no i moim zdaniem powinna lepiej się wkręcać na obroty, mieć lepszą moc Miałem podobnie w AVF.Do 2tys jakby stał w miejscu dopiero później "ciągnął" ale i tak nie szedł tak jak miał.Po wymianie przepływomierza auto jak nowe.Ale z tego co pamiętam to miałem jakiś błąd w engine.Jak masz inny to podmień jak będzie bez efektu ,to tak jak Kamil pisał szukaj nieszczelności w podciśnieniach lub króciec na pompie vacum.
dominik27733 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 A może być to spowodowane uszkodzonym przepływomierzem lub źle ustawioną sztangą turbo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się