kamil-vag 1358 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Daj spokoj, tyle to mi B6 pali w mieszanym teraz polo z 1.9 ponizej 6 bez problemu... Mi srednio wychodzilo 5.8 z 1.4... Moze logi trzeba zrobic ? Moze cos niedomaga ? Ja termostaty zawsze biore z behra to jest to samo co ori. W zime ciezko go zagrzac bylo, ale tak jak teraz to nie powinno być problemu Norbert. Zrób test, pojezdzij troche, zatrzymaj sie i sprawdz waz wychodzacy z termostatu, ma byc zimny, jesli na zegarach nie ma 90... Pocieszę Cię, że w rzeczywistości licznikowe 90 to 75-78 stopni Czujnik powinien przeklamywac 2-3 stopnie max, wiecej to juz wymiana, i najlepiej sprawdzic jeszcze rano po nocy... I popraw tytuł, nie ALT tylko ATL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Cos duzo Ci pali bo moj ATL w mieszanym cyklu (trasa Olkusz-Krakow we dwie osoby) na kolach 185/50/16 pali 4.6-4.8l... i to po chipie na 115 kunia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 5 godzin temu, kamil-vag napisał: Daj spokoj, tyle to mi B6 pali w mieszanym teraz polo z 1.9 ponizej 6 bez problemu... Mi srednio wychodzilo 5.8 z 1.4... Moze logi trzeba zrobic ? Moze cos niedomaga ? Ja termostaty zawsze biore z behra to jest to samo co ori. W zime ciezko go zagrzac bylo, ale tak jak teraz to nie powinno być problemu Norbert. Zrób test, pojezdzij troche, zatrzymaj sie i sprawdz waz wychodzacy z termostatu, ma byc zimny, jesli na zegarach nie ma 90... Pocieszę Cię, że w rzeczywistości licznikowe 90 to 75-78 stopni Czujnik powinien przeklamywac 2-3 stopnie max, wiecej to juz wymiana, i najlepiej sprawdzic jeszcze rano po nocy... I popraw tytuł, nie ALT tylko ATL Spoko tylko nie miał lekko przez te 100km Sprawdziłem vagiem wskazania na silniku i w liczniku.... Jest 7 * różnicy po między nimi. Na silniku pokazuje 86-88 po kilku kilosach. Wąż idący od termo w dół jest zimny ale przy lączniku silnik- wąż czuć ciepło. Wąż idący do nagrzewnicy i chłodnicy pali jutro jeszcze sprawdzę jak bede leciał do pracy 4 minuty temu, trepek napisał: Cos duzo Ci pali bo moj ATL w mieszanym cyklu (trasa Olkusz-Krakow we dwie osoby) na kolach 185/50/16 pali 4.6-4.8l... i to po chipie na 115 kunia! Zrobię jesscze raz pomiar przy dystrybutorze a kąt synchor ma być pomiędzy -3/+3 ? Może pompki nie ogarniąją... no nic zrobię logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Kat synchronizacji zblizony do 0. Zobacz na stan pompek i napisz mi jakie masz BIPy bo u mnie sa strasznie na minusie... jakby mu paliwa brakowalo co dziwne, bo seria wyplula u mnie 94 kunie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 53 minuty temu, trepek napisał: Kat synchronizacji zblizony do 0. Zobacz na stan pompek i napisz mi jakie masz BIPy bo u mnie sa strasznie na minusie... jakby mu paliwa brakowalo co dziwne, bo seria wyplula u mnie 94 kunie. Byłem sprawdzić Kąt synchro mam na 0 więc jest niby ok... Bipy mam -50/-66/-54... chyba trzeba zmienić uszczelniacze na pompkach za jakiś czas bo korekty są na postoju nawet -1,05 na pierwszym/ +0,32 na drugim / +0,88 na trzecim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 BIPy jak u mnie, tylko korekty mam nieco lepsze. A jak wciśniesz sprzęgło to zmieniają Ci się korekcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 W dniu 12.10.2018 o 07:57, trepek napisał: BIPy jak u mnie, tylko korekty mam nieco lepsze. A jak wciśniesz sprzęgło to zmieniają Ci się korekcje? No na zimnym to dramat mogłem nie sprawdzać i żył bym spokojnie ?? na każdym po wyżej 1.5 a czasem i nawet miałem 2.99 ? o co kaman ? Na wciśniętym jest git. Na ciepłym w ogóle wsio się nastawia do max 0,55/-0,55 no i jeszcze raz zrobiłem test spalania bez ganiania go. Oto taki wynik na dystrybutorze w cyklu mieszanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Pewnie oringi do wymiany do tego podmienic najwiekszy minus z plusem miejscami Czyli 4,7 na 100 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 20 minut temu, kamil-vag napisał: Pewnie oringi do wymiany do tego podmienic najwiekszy minus z plusem miejscami Czyli 4,7 na 100 ? No to za jakiś czas będzie trzeba zrobić... tak spalanie ze 101,2 km dokładnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 No to ładny wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Dam Ci radę odnośnie 1.4 TDI - jeśli coś zaczyna źle w nim działać, jakieś dziwne dźwięki czy coś, podkręć głośniej radio ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor83 59 Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 19 godzin temu, trepek napisał: Dam Ci radę odnośnie 1.4 TDI - jeśli coś zaczyna źle w nim działać, jakieś dziwne dźwięki czy coś, podkręć głośniej radio ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 18 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 Akcji ciąg dalszy... ciekawe czego brakuje na ostatnim zdjęciu ? graty zamówione i mam nadzieje, ze rozwiąże to problem z biegami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 A propo korekcji, dobra cena na zestawy uszczelnień na forum: https://a4-klub.pl/offers/offer/8581-zestaw-do-wymiany-uszczelnień-pompowtryskiwacza/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Raczej już ja tego nie zrobie. Auto sprzedane do Gostka co będzie używał go jako mini dostawczaka ? wcześniej miał 1.4 tdi 75 i był zadowolony a szukał teraz 1.4 tdi 90. Skrzynie ogarnąłem i poszła ponad 600km dalej ? Jak coś to można zamknąć temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi