bryla26 Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 witam,wiem ze ten temat był juz opisywany ale mam pytanko mam problem z alarmem fabrycznym cały czas po zamknieciu mi sie załancza,nawet po zamknieciu kluczykiem a przeciez kluczyk powinien odłanczac alarm,podłonczyłem pod komputer wykazało wiele błedów.moze ktos potrafi mi to przetłumaczyc?; -central locking pump run time exceeded(likely leak)-01367 -alarm triggered by door contact switch;driver's side-01371 -alarm triggered by interior monitoring-01370 -alarm triggered by luggage compartment switch-01368 -lock/unlock switch;interior 29-00-short to ground-01365 -interior lights 28-00-short to b+ -00991 -key 1,2 09-00-adaptation limit surpassed -00955 -glass-break sensors;rear -36-10-open circuit-intermittent -alarm triggered by anti-theft sensor;rear left,rear right
domjenick Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 -mozliwa nieszczelnosc -alarm uaktywniony przez przycisk w drzwiach kierowcy -alarm uaktywniony przez wewnetrzne czujki -alarm uak.przez czujnik w bagazniku -pozycja wyjsciwa na wlaczniku centralnego kolo klamki -pozycja wyjsciowa na swtelkach wewnetrznych -nie jestem pewny,ale chyba piloty Ci sie rozkodowaly -czujnik zbitej szyby z tylu gdzies nie laczy i jest przerwa -alarm uaktywniony przez czujnik z tylu na swietle skasuj bledy i podepnij vaga jeszcze raz i zobacz co pokaze,jesli alarm byl uruchomiony w jakikolwiek sposob,vag pokaze to,jako blad np:alarm triggered by...wtedy bedziemy wiedziec gdzie szukac
bryla26 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Opublikowano 18 Lutego 2009 ok dzieki,zrobie jak mówisz i zobacze co bedzie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się