Gość spedyt Opublikowano 14 Marca 2007 Opublikowano 14 Marca 2007 W moim autku od zakupu miałem spaloną żarówkę świateł pozycyjnych Wygląd nieciekawy, nie mówiąc już o policji przy kontroli Zastosowane żarówki T4W Pracy przy wymianie nie ma dużo Strona lewa: Zdjąć osłonę żarówki Zlokalizować żarówkę pozycyjnych Wymienić żarówkę na nową i sprawdzić działanie Zmontować wszystko w odwrotnej kolejności. Prawa srona: Zdemontować część przewodu powietrza, zamocowanie dwoma wkrętami (w kułeczku) Zdjąć osłonę żarówki tak jak z lewej strony Wymienić żarówkę Poskładać wszystko razem i można spokojnie jechać w drogę Nie dyskutujemy na temat zastosowanych żarówek, do tego był inny temat
tomek25 Opublikowano 28 Września 2007 Opublikowano 28 Września 2007 Wszystko ok.A jak nie ma pradu w kablu od postoju mam tak z prawym kloszem -od pobocza. ?
Gość spedyt Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Jedyne wyjście to sprawdzić i przedźwonić kabelki
adadur Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 A możę info jakiego typu zarówkę trzeba zastosować? Jeśli jest gdzies temat o żarówkach postojowych może nie koniecznie o tych ledowych wynalazkach to przydał by sie link. W tytule może warto dodać - "lampa dzielona"...
wojtek79 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 W lampach VALEO żarówki postojówek są takie jak spedyt pokazał na pierwszym zdjęciu, natomiast w lampach BOSCH żarówki do postojówek są wciskane, tzn, mają płaskie trzonki. Są takie same jak żarówki pozycyjne w tylnych lampach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się