Malinowa mamba Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Siema panowie, mam problem dziewczyna zakupiła sobie audi a4 b6 jak sie okazało auto było po swapie z 1.8t 180hp na 1.8 150hp pojeździła troche i zauważyła że ma troche za duże spalanie jak na ten silnik oraz że benzyna dostaje sie do oleju. Mechanik sprawdził wszystko i wysłał ją do elektromechanika a ten stwierdził że to na 100% wina komputera bo został z 180 konnej wersji i że trzeba to przeprogramować koszt od 700zł oprócz tego do wymiany przepływka i jakiś czujnik od wału... Czy to może być faktycznie wina sterownika/komputera że paliwo sie dostaje do oleju i ma spalanie z kosmosu? czy elektromechanik leci w kulki
przem8 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 W b6 nie było wersji 180km. Podepnij pod vaga i odczytaj nr sterownika. Jak będzie się zgadzać to należy wykonać logi.
Malinowa mamba Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 15 minut temu, przem8 napisał: W b6 nie było wersji 180km. Podepnij pod vaga i odczytaj nr sterownika. Jak będzie się zgadzać to należy wykonać logi. 190km pomyliło mi sie... w chwili obecnej auto jest u elektromechanika i najwcześniej moge go odebrać w piątek
przem8 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Jak był bex i jest wsadzona inna głowica lub nawet słupek to po co ktoś miałby zmieniać sterownik? Co innego jakby chciał zwykłą wersję 150/163 zrobić na bex'a co ma 190km ? 1
Malinowa mamba Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2018 9 minut temu, przem8 napisał: Jak był bex i jest wsadzona inna głowica lub nawet słupek to po co ktoś miałby zmieniać sterownik? Co innego jakby chciał zwykłą wersję 150/163 zrobić na bex'a co ma 190km ? Ok, skoro nie ma to większego znaczenia jaki jest program to elektromechanik leci w wała z tym komputerem i że jest on winny za spalanie i benzynę w oleju? W sumie to dziwne mi to było bo swapa robili Niemcy rok temu więc chyba wiedzieli co robią ?
przem8 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Na początek najlepiej odczytać błędy vagiem, skasować (nawet jak ich nie ma) i zacząć od podstawowej diagnostyki w postaci logów statycznych i dynamicznych, bo to dużo pokaże co się kryje ?
Malinowa mamba Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 No i niby super błędów nie ma jest ok, wtryski sprawdzone kompresja na cylindrach też, a jednak do silnika cały czas dostaje sie paliwo olej śmierdzi benzyną a mechanik rozkłada ręce mówiąc "ten typ tak ma więcej jeździć to benzyna wyparuje" olać że auto codziennie ma +/- 15 km do pracy a z rana po odpaleniu chodzi sobie z dobre 5 min. na bagnecie również zauważyłem że podniósł sie stan. auto było u 2 mechaników i jednego elektromechanika nikt nie wie o co chodzi... dodam że podobny problem miałem i w sumie to dalej mam w swojej a4b5, jednak tam już to po prostu olałem. Już nie mam sił wszystkie Audice mają tą bolączke czy jak?
przem8 Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Nie mają. Ewidentnie coś jest nie tak. Jak wtryski sprawdzane? Nie leją? Było je wyjąć i próbując odpalać zobaczyć jak działają. Co z logami?
Malinowa mamba Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 Temat można zamknąć, problemem był sam komputer... nie pokazywał żadnych błędów, chyba był uszkodzony? po zamianie komputera i zabawie z immo wszystko wróciło do normy, obroty sie ustatkowały jakby silniczek odzyskał kopa i spalanie spadło i to sporo. Zrobiłem nim trase 200km i nie czuć w oleju benzyny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się