wojoo37 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Witam, będę celował w moment około 450nm w moim 1.9avf q , i tu mam pytanie czy obijać kevlarem moje stare sprzęgło czy kupić całkowicie nowy zestaw brd? I czy naprzyklad jest sens obijać nowe sprzęgło brd?
golden87 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 14 godzin temu, wojoo37 napisał: Witam, będę celował w moment około 450nm w moim 1.9avf q , i tu mam pytanie czy obijać kevlarem moje stare sprzęgło czy kupić całkowicie nowy zestaw brd? I czy naprzyklad jest sens obijać nowe sprzęgło brd? Zalezy jak bedzie niut poprowadzony, i w jakim stanie masz dwumase, i na ile sobie mozesz pozwolic przestoju auta. Kevlar byłby pewniejszy i bardziej wytrzymały (mi na mnowym seryjnym BRD uslizgiwalo sie przy 460 nm) . Moim zdaniem najkorzystniej byłoby wrzucic nowy dwumas BRD, i obić swoją starą tarcze (albo dogadac sie tam gdzie obijaja zeby Ci wyslali na podmianke, zeby krocej auto uziemioned bylo)
wojoo37 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2018 2 godziny temu, golden87 napisał: Zalezy jak bedzie niut poprowadzony, i w jakim stanie masz dwumase, i na ile sobie mozesz pozwolic przestoju auta. Kevlar byłby pewniejszy i bardziej wytrzymały (mi na mnowym seryjnym BRD uslizgiwalo sie przy 460 nm) . Moim zdaniem najkorzystniej byłoby wrzucic nowy dwumas BRD, i obić swoją starą tarcze (albo dogadac sie tam gdzie obijaja zeby Ci wyslali na podmianke, zeby krocej auto uziemioned bylo) Ok, dzięki kolego za szybką odpowiedź:) nie wiedziałem że dwumas brd podejdzie do AVF .pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się