Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło brd


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, będę celował w moment około 450nm w moim 1.9avf q , i tu mam pytanie czy obijać kevlarem moje stare sprzęgło czy kupić całkowicie nowy zestaw brd? I czy naprzyklad jest sens obijać nowe sprzęgło brd?

Opublikowano
14 godzin temu, wojoo37 napisał:

Witam, będę celował w moment około 450nm w moim 1.9avf q , i tu mam pytanie czy obijać kevlarem moje stare sprzęgło czy kupić całkowicie nowy zestaw brd? I czy naprzyklad jest sens obijać nowe sprzęgło brd?

Zalezy jak bedzie niut poprowadzony, i  w jakim stanie masz dwumase, i na ile sobie mozesz pozwolic przestoju auta.

Kevlar byłby pewniejszy i bardziej wytrzymały (mi na mnowym seryjnym BRD uslizgiwalo sie przy 460 nm) .
Moim zdaniem najkorzystniej byłoby wrzucic nowy dwumas BRD, i obić swoją starą tarcze (albo dogadac sie tam gdzie obijaja zeby Ci wyslali na podmianke, zeby krocej auto uziemioned bylo)

Opublikowano
2 godziny temu, golden87 napisał:

Zalezy jak bedzie niut poprowadzony, i  w jakim stanie masz dwumase, i na ile sobie mozesz pozwolic przestoju auta.

Kevlar byłby pewniejszy i bardziej wytrzymały (mi na mnowym seryjnym BRD uslizgiwalo sie przy 460 nm) .
Moim zdaniem najkorzystniej byłoby wrzucic nowy dwumas BRD, i obić swoją starą tarcze (albo dogadac sie tam gdzie obijaja zeby Ci wyslali na podmianke, zeby krocej auto uziemioned bylo)

Ok, dzięki kolego za szybką odpowiedź:) nie wiedziałem że dwumas brd podejdzie do AVF .pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...